• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون سامسونگ

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون سامسونگ جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل در شهر تهران و حومه

تی وی تعمیر با تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل در تمام نقاط شهر بزرگ تهران و حومه با بهره مندی از جدیدترین فناوری‌ها و جدیدترین روش‌های تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده خدمت رسانی به همه مشتریان عزیز است. با استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل دیگر نگران خرابی تلویزیون خود نخواهید بود. در کنار این برند می‌توانید برای تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون تی سی ال و تعمیر تلویزیون سونی نیز بروی کمک ما حساب باز کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

سامسونگ از برندهای خوب آسیایی است که روی همه نوع لوازم خانگی تمرکز دارد؛ از لباسشویی، ظرفشویی و یخچال گرفته تا تلویزیون و مانیتور و بقیه موارد. بقول معروف از جون مرغ تا جون آدمیزاد. اما در این قسمت ما با تلویزیون‌های سامسونگ کار داریم. در واقع سامسونگ با تولید انواع مدل‌های تلویزیون چشم جهانیان را به خود خیره کرده است. به خصوص وقتی که تلویزیون‌های منحنی سامسونگ به بازار  عرضه شد. تلویزیون سامسونگ در انواع مختلف LCD ، LED ، OLED ، QLED ، منحنی، پلاسما ، سه بعدی و غیره تولید و به بازار عرضه می‌شود. علی رغم تولید بالا همراه با کیفیت و عملکرد بسیار خوب تلویزیون‌های سامسونگ، مشکلات و تعمیرات تلویزیون سامسونگ همیشه جز خدمات تاپ بازار کار بوده است. به همین دلیل تی وی تعمیر در کنار شماست تا برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل با تعمیرکار متخصص سامسونگ مشورت کنید. تی وی تعمیر با داشتن بیش از 100 تعمیرکار و سرویسکار باتجربه و سابقه 10 ساله کار تعمیرات انواع خرابی‌ها و تعمیر تلویزیون های سامسونگ می‌تواند در همان روز در پی تماش شما با شماره 02177784280 به محل اعزام شود و تلویزیون خراب را سالم تحویل شما دهد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران

متخصصین تی وی تعمیر با افتخار آماده پاسخگویی و رفع مشکل تعمیر تلویزیون سامسونگ در غرب تهران هستند؛ تی وی تعمیر مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران آمادگی این را دارد تا به صورت شبانه روزی تعمیرکاران خود را به محل اعزام نماید تا در نقش تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران به خوبی ایفا کند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ شرق تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ شرق تهران مانند دیگر نقاط همواره آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در 24 ساعت شبانه روز می باشد. خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ تهران به دست متخصص و تعمیرکار متخصص، از افتخارات تی وی تعمیر بوده و همیشه رضایت مشتری در الویت ماست. پس با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیر مدل‌های مختلف تلویزیون سامسونگ در کلاس جهانی توسط تی وی تعمیر در تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران با ضمانت و گارانتی 180 روزه انجام می شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ جنوب تهران

اگر تلویزیون سامسونگ شما خراب است و نیاز به تعمیرکار تلویزیون سامسونگ دارید، کافی است با شماره 02177784280 تماس بگیرید و تا تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ تی وی تعمیر در نقش تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ جنوب تهران برای کمک به شما سریعا به محل اعزام شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال سی دی در محل

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال سی دی در محل

با تعمیر تلویزیون سامسونگ ال سی دی در محل تی وی تعمیر آماده سرویس و تعمیر انواع تلویزیون‌های LCD سامسونگ است. از مهمترین ویژگی های سام سرویس، تعمیرگاه رسمی تعمیرات تلویزیون های سامسونگ در محل می‌باشد. اما تعمیرگاه تی وی تعمیر نیز با ارائه خدمات در منزل و محل شما راحتی را برای شما به ارمغان آورده است. توجه داشته باشید این عمل در جهت کاهش هزینه‌های شما برای تعمیران اتفاق افتاده است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال ای دی در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال ای دی در منزل شامل کلیه خدمات تعمیرات ، تعویض برد است که در لیست خدمات ارائه از سمت تعمیرگاه تی وی تعمیر قرار دارد. در این مرکز جهت دستیابی به رضایت کامل مشتریان عزیز، همه خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون های سامسونگ ، تلویزیون‌های LED ، تلویزیون‌های هوشمند و پنل LED، با ضمانت 180 روزه ارائه می شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ 21 اینچ در تهران

تعمیر تلویزیون سامسونگ 21 اینچ در تهران یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط مرکز تی وی تعمیر است. در صورت بروز چنین مشکلاتی در دستگاه 21 اینچی سامسونگ خود، مشکل خود را با شماره‌گیری 02177784280 با کارکنان مرکز ما مطرح تا تعمیرکار متخصص برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ 21 اینچ به منزل اعزام شود. در مرحله بعد، با بررسی و اعلام هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ 21 اینچی نظر شما را برای انجام تعمیر می‌پرسند و در صورت اعلام رضایت، دستگاه تعمیر و به شما تحویل داده می‌شود.

تعمیر تلویزیون خمیده سامسونگ شما صرف نظر از نوع و مدل آن

تعمیر تلویزیون خمیده سامسونگ شما صرف نظر از نوع و مدل آن

تاریخچه تلویزیون‌های خمیده از سال 2013 آغاز شد. هنگامی که ال جی و سامسونگ اولین پنل های OLED خمیده و یا منحنی خود را به بازار معرفی کردند. در سال 2014 و در جریان نمایشگاه تکنولوژی CES از فناوری جدید تلویزیون‌های منحنی ال جی و سامسونگ در مقیاس بزرگتر رونمایی شد و سامسونگ تلویزیون LCD با صفحه منحنی را معرفی و چشم جهانیان را به خود خیره کرد. اما سوال اینجاست، آیا در بلندمدت مشکلی در صفحات منحنی به وجود نمی‌آید؟ آیا تعمیر تلویزیون خمیده سامسونگ به آسانی و راحتی تلویزیون‌های معمولی است؟

تلویزیون منحنی سامسونگ شما یکی از حساس‌ترین تلویزیون‌های بازار است و قطع و وصل الکتریکی و یا ضربه فیزیکی به آن می‌تواند موجب ایراد در تلویزیون شود. به همین خاطر، تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ کار بسیار مشکلی می‌باشد. ساختار داخلی پیچیده و تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون های خمیده سامسونگ نیز سبب شده که تنها متخصصان دوره دیده تی وی تعمیر امکان انجام تعمیر تلویزیون سامسونگ منحنی شما را داشته باشند. پس سریعا با شماره 02177784280 تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکار تلویزیون خمیده سامسونگ به کمک شما بشتابد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ پلاسما در تهران

از جمله خدمات تی وی تعمیر نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ پلاسما در تهران در کنار تلویزیون‌های دیگر است. این کار در مجموعه ما توسط تکنسین‌های باتجربه و حرفه ای انجام می‌شود که با استفاده از تجهیزات تخصصی پیشرفته و به روز در کارگاه تخصصی تلویزیون تی وی تعمیر آموزش دیده‌اند. ارائه خدمات و رفع مشکلات تلویزیون سامسونگ با تضمین 180 روزه انجام می‌شود. چرا؟ چون بسیاری از افراد نگران خسارات وارده به دستگاه خود از طرف تعمیرکاران تازه وارد هستند. تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ تی وی تعمیر متعهد است که تعمیر تلویزیون سامسونگ پلاسما شما تنها توسط تعمیرکاران باتجربه که در روزمه کاری خود تعمیرات تلویزیون سامسونگ بسیاری انجام داده‌اند، استفاده کند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ پلانو در منزل

از دیگر خدمات تی وی تعمیر نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ پلانو در منزل است. تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ تی وی تعمیر با گارانتی 180 روزه متعهد است که تعمیر تلویزیون سامسونگ پلانو شما تنها توسط تعمیرکاران باتجربه 10 ساله تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام شود.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در محل

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در محل

اساسا پنل تلویزیون سامسونگ به دلیل حساسیت بالا و خارجی‌ترین قسمت دستگاه، آسیب‌پذیرترین قسمت تلویزیون است. صدماتی از جمله ضربه یا شوک که منجر به درخواست تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ می‌شود.

بهتر است بدانید که پنل تلویزیون از قسمت‌های مختلف ساخته شده که در بخش به‌طور جداگانه با کریستال مایع پر شده است. در نتیجه این اقدامات باعث می‌شود رنگ و شفافیت هر قسمت با افزایش و کاهش جریان الکتریکی تغییر کند. همانطور که می‌دانید به خاطر ظرافت در ساخت، آسیب‌پذیری این پنل‌ها بسیار بالاست و عوامل زیادی به آنها آسیب می‌رسانند. تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ فقط باید توسط تعمیرگاه‌های انجام شود. پس با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا تعمیرکار به ادرس شما اعزام شود. در ادامه در مورد قیمت تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ نیز بحث می‌کنیم.

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

اما آن چیزی که در تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ به عنوان پرسش اول انجام می‌شود، این است که هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ چقدر است؟ در نظر داشته باشید، اعلام هزینه کار بغد از عیب‌یابی کامل مشخص می‌گردد. یعنی تا قبل از بررسی کامل نمی‌توان در مورد قیمت تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ صحبت کرد.

تعمیر برد تلویزیون سامسونگ در تهران توسط تی وی تعمیر

پیدا شدن مشکل و خرابی برد اصلی تلویزیون سامسونگ به دلایل بسیاری ممکن است اتفاق افتاده باشد. ولی اصلا نگران نباشید مرکز تی وی تعمیر این مشکل را در کمترین زمان ممکن برای شما حل می‌کند. وقوع این خرابی معمولاً باعث خاموش شدن تلویزیون و قرار دادن آن در حالت آماده به کار می‌شود که سریعا باید با شماره 02177784280 تماس بگیرید و برای تعمیر برد تلویزیون سامسونگ اقدام کنید. داستان از جایی شروع می‌شود که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه ناگهان خاموش و پس از روشن، چراغ جلوی تلویزیون چشمک می‌زند و دستگاه کامل روشن نمی‌شود. این یعنی مین برد تلویزیون آسیب دیده و باید برای تعمیر برد تلویزیون سامسونگ سریعا اقدام کنید. این نکته را هم بدانید که خرابی این برد اصلی دستگاه معمولاً به دلیل استفاده از کابل hdmi غیراصل و بی‌کیفیت است. هزینه ی تعمیر برد تلویزیون سامسونگ فقط با بررسی دقیق تعمیرکار تعمیرگاه تی وی تعمیر به شما اعلام می‌شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ ضربه خورده

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط تعمیرگاه  تی وی تعمیر به دو روش انجام می‌شود. در روش اول مشتری با مراجعه به تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ و تحویل تلویزیون به کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ است. در همین راستا، تمام عملیات لازم برای سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه صور می‌پذیرد. به عبارت بهتر اگر دستگاه ضربه خورده باشد، تعمیر تلویزیون سامسونگ ضربه خورده در داخل تعمیرگاه با اطمینان بیشتری انجام می‌گیرد. چون تمام دستگاه‌های لازم برای انواع تست‌ها محیاست. اما در روش دوم با حضور یک تعمیرکار تلویزیون متخصص در محل انجام می‌شود. شما حتی می‌توانید با تماس به سام  سرویس، تعمیرگاه رسمی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران تعمیرکار را درخواست کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ شکسته در تهران

تعمیر تلویزیون سامسونگ شکسته در تهران در محل مورد نظر شما نیز انجام می‌شود و علاوه براینکه شما می‌توانید با انتقال تلویزیون سامسونگ شکسته به تعمیرگاه تی وی تعمیر به تعمیر دقیق‌تر آن کمک شایانی کنید. چون همانطور که در بالا اشاره شد در تعمیرگاه انواع تست‌های لازم به راحتی انجام می‌شود. باز اشاره می‌کنیم کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تی وی تعمیر با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود.

تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ در محل

تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ در محل

تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ در محل برای مشتریانی است که دستگاه آنها به شکلی خراب شده که امکان جابجایی و تحویل به تعمیرگاه را ندارد. مرکز تی وی تعمیر این امکان را برای آسایش و کاهش هزینه مشتریان فراهم کرد تا تعمیرکار جهت تعمیر صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ در منزل اعزام گردد.

هزینه تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ

یکی از سوال‌های همیشگی مشتریان این است که هزینه تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ چقدر می‌شود؟ باید گفت که نمی‌توان بدون عیب‌یابی و تشخیص مشکل تلویزیون سامسونگ در مورد هزینه کار صحبت کرد. روال به این شکل است که در مرحله اول باید عیب‌یابی توسط تعمیرکار تلویزیون انجام و در مرحله دوم به شما حدود هزینه تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ اعلام می‌گردد. چرا؟ چون در مسیر عیب‌یابی تلویزیون علاوه بر مشخص شدن منشا مشکل تلویزیون، امکان تعمیر یا تعویض کلی قطعه نیز مشخص می‌گردد.

تعمیر بلندگوی تلویزیون سامسونگ در تهران

پس از تماس با تعمیرگاه تی وی تعمیر با شماره 02177784280 می‌توانید برای تعمیر بلندگوی تلویزیون سامسونگ در تهران درخواست تعمیرکار در منزل کنید. کارشناسان ما اطلاعاتی از جمله آدرس و مدل تلویزیون را از شما دریافت و در اسرع وقت برای تعمیر بلندگو تلویزیون سامسونگ به محل اعزام می شوند. اگر در ساعت مقرر در خانه باشید باتوجه به تجربه 10 ساله تعمیرکار، مشکل تلویزیون در کمتر از 1 ساعت حل خواهد شد.

تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ در منزل

اگر نگران جابجایی تلویزیون سامسونگ به تعمیرگاه هستید که در هنگام جابجایی آسیب ببیند، پیشنهاد مرکز تی وی تعمیر  استفاده از خدمات تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ در منزل در شهر تهران و حومه است. در این صورت، تکنسین به آدرس مورد نظر اعزام و با بررسی تلویزیون اقدام لازم جهت تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ شما را انجام می دهد. به این ترتیب دستگاه شما از خطرات ضربه  و شوک در امان می‌ماند.

تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ در محل

تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ در تلویزیون های نسل جدید سامسونگ یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده توسط مرکز تعمیرات تی وی تعمیر می‌باشد. هزینه تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ بعد از بررسی کامل دستگاه شما اعلام و در صورت رضایت شما تلویزیون تعمیر و همه هزینه‌ها بعد از تحویل سالم دستگاه به شما توسط سرویسکار دریافت می‌شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و حومه

در صورت آسیب دیدن و تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ، باید لامپ‌های LED بررسی شود. به عبارت بهتر ابتدا باید پنل رنگی را جدا کرده و سپس لامپ‌های معیوب مشخص و در نهایت لامپ‌های سالم جایگزین می شوند. اما این کار به قدری حساس است که باید توسط تعمیرکار متخصص تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ انجام شود.  کاربران گرامی می توانند با متخصص مشورت و در هزینه ی تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ از او بپرسند. این امر نیازمند بررسی دقیق خرابی بک لایت تلویزیون سامسونگ توسط تعمیرکار تی وی تعمیر است. بعد از اعلام قیمت تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ توسط سرویسکار و پدیرفتن توسط شما، دستگاه معیوب تعمیر و سالم بهشما تحویل داده می‌شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در تهران و حومه

تعمیر کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران تلویزیون به دلایل مختلف با آن دست و پنجه نرم می‌کنند خرابی ریموت یا کنترل تلویزیون سامسونگ است و چون بدون کنترل نمی‌توان کاری کرد باید برای تعمیر ریموت تلویزیون سامسونگ به تعمیرگاه بروید. اگر به تعمیرگاه رسمی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران یعنی سام سرویس مراجعه کنید بدون درنگ کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ به شما می‌دهند ولی اگر به تی وی تعمیر مزاجعه کنید امکان تعمیر کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ وجود دارد و این یعنی کاهش هزینه برای مشتری. به طور کلی می توان گفت که تعمیر کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ که از قسمتهای مهم تلویزیون است کار آسانی نیست و باید به دست تعمیرکار متخصص انجام شود. در ادامه در مورد  تعمیر کنترل جادویی تلویزیون سامسونگ نیز توضیحاتی داده خواهد شد.

تعمیر کنترل جادویی تلویزیون سامسونگ

باید بدانید که تعمیر کنترل جادویی تلویزیون سامسونگ بسیار مهم است و نیاز به دانش به روز از سمت کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران دارد. تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ در روند تعمیر ریموت جادویی تلویزیون سامسونگ برای کمک به شما می‌شتابند و مراحل تعمیرات تخصصی تلویزیون‌های سامسونگ را مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می‌دهند.

تعمیر یو اس بی تلویزیون سامسونگ در منزل

مشکل در یو اس بی تلویزیون سامسونگ عمدتا از مشکلات رایج این دستگاه است. اکثر قریب به اتفاق تعمیر یو اس بی تلویزیون سامسونگ انجام شده، موفقیت آمیز بوده و تلویزیون را به حالت اولیه خود باز می‌گردد. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی مشتریان این یو اس بی را با عنوان جا فلشی می‌شناسند و با تماس به تعمیرگاه از کارشناس این سوال را می‌پرسند که برای تعمیر جا فلشی تلویزیون سامسونگ چه کاری باید انجام دهند. بنابراین، اگر نگران خرابی و هزینه ی تعمیر یو اس بی تلویزیون سامسونگ خود هستید، بهتر است با وجود تی وی تعمیر و شماره 02177784280 آرامش خود را حفظ کنید و با یکی از کارشناسان مرکز ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. با این کار هم هزینه تعمیر جا فلشی تلویزیون سامسونگ را خواهید فهمید و هم تعمیرکار مجرب به محل اعزام می‌شود.

تعمیر تلویزیون بانه سامسونگ در تهران

یکی دیگر از خدماتی که تعمیرگاه تی وی تعمیر ارائه می‌دهد، تعمیر تلویزیون بانه سامسونگ در تهران است. با اینکه خیلی از تعمیرگاه‌ها و تعمیرگاه‌های تعمیرات تلویزیون سامسونگ به دلیل مشکلات گارانتی و ضمانت، تعمیر تلویزیون بانه سامسونگ را قبول نمی‌کنند، تعمیرگاه تی وی تعمیر با گارانتی 180 روزه تعمیرات تلویزیون شما را انجام می‌ده. فقط کافیست شماره 02177784280 را لمس کنید تا تعمیرکار تلویزیون سامسونگ به محل اعزام شود.

مشکلات رایج تلویزیون که به تعمیرات تلویزیون سامسونگ نیاز دارد

در این بخش به برخی از ایرادات رایج تلویزیون‌های Samsung اشاره می‌کنیم:

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است
  • پورت های HDMI و USB تلویزیون از کار افتاده است
  • تصویر وضوح ندارد و تار است
  • رنگ های تلویزیون قاطی می شوند
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود یا خیلی کند روشن می شود
  • تصاویر کش می آیند یا جمع می شوند

اگر هر یک از موارد فوق یا مشکلات دیگری در تلویزیون سامسونگ خود مشاهده کردید، فورا برای برطرف آن با تعمیرگاه تی وی تعمیر به شماره 02177784280 تماس حاصل کنید تا مشکل ایجاد شده در تی وی دو چندان نشود. کارشناسان ما با تجربه و دانش روز قادر به حل تمام مشکلات تلویزیون سامسونگ بدون در نظر گرفتن مدل و نوع آن هستند.

سوالات متدوال در مورد تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ

سوالات متدوال در مورد تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ

بخش کنونی خلاصه‌ای از سوالات متداول تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ است. از گذشته تاکنون، هدف از تولید لوازم برقی خانگی ایجاد شرایط بهتر و راحتی بیشتر برای مصرف کننده بوده است. تلویزیون Samsung به همین منظور ساخته و توسعه یافته‌اند. اگر این جعبه جادویی خراب شد، قطعاً به فکر رفع سریع باشید. اولین قدم در تعمیر مراجعه و تماس با تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ تهران برای عیب‌یابی دستگاه است. این جایی است که سوالات متداول در مورد تعمیرات تلویزیون سامسونگ مفید است. زیرا مشکلات و معایب در تعمیر تلویزیون های سامسونگ از هر مدلی به طور کلی یکسان است. با خواندن این بخش قطعا می‌توانید علت بسیاری از آنها را پیدا کنید.

تعمیرات تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ در تهران توسط تی وی تعمیر در کدام مناطق پوشش داده می شود؟

تی وی تعمیربا ارائه خدمات خود در تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ در غرب تهران، تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ شرق تهران، تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ جنوب تهران و تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان در تمام نقاط شهر است.

قیمت تعمیر تلویزیون سامسونگ چقدر است؟

عمده سوال توسط 99 درصد مشتریان همین است. باید عرض کنیم که تا زمانیکه خرابی و عیب یابی تلویزیون توسط تعمیرکار متخصص تی وی تعمیر انجام نشود، هیچ مقدار هزینه ای نمی توان حتی به صورت حدودی گفت. پس خواهشا با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا سرویسکار متخصص به محل شما اعزام شود.

آیا تعمیرات تلویزیون سامسونگ در غرب تهران توسط تی وی تعمیر دارای شماره اختصاصی است؟

بله، تمام شعبات تی وی تعمیر دارای شماره اختصاصی هستند و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در غرب تهران دارای شماره 02177784280 است.

آیا تی وی تعمیر برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران یک تعمیرگاه است؟

بله، تی وی تعمیر با داشتن 10 سال سابقه، بیش از 100 تعمیرکار و هزاران تعمیر موفق تلویزیون سامسونگ به عنوان یک تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران فعالیت می کند.

آیا تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ تهرانسر نیز هست؟

بله، تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ تهرانسر نیز فعالیت می کند. برای ارتباط با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا تی وی تعمیر به عنوان تعمیر تلویزیون سامسونگ سعادت آباد نیز فعالیت می کند؟

بله، تی وی تعمیر به عنوان تعمیر تلویزیون سامسونگ سعادت آباد نیز در حال انجام خدمت رسانی است. برای ارتباط با ما شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیرگاه رسمی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران کجاست؟

سام سرویس به عنوان یکی از صدها تعمیرگاه رسمی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران و ایران فعالیت می کند.

هزینه ی تعمیر پنل شکسته ی تلویزیون سامسونگ؟

پنل گرانترین قسمت و در عین حال مهمترین قسمت هر تلویزیون است که خرابی آن هزینه تعمیر نسبتاً بالایی دارد. اما می توانید با مشاوره رایگان با شماره 02177784280 از قیمت حدودی با خبر شوید.

روی تلویزیون سامسونگ خودم آب ریختم چیکار کنم؟

فراموش نکنید که وقتی آب را روی تلویزیون میریزید دستگاه را خاموش کنید و سعی کنید به آرامی باقیمانده آب را روی سطح دستگاه پاک کنید. سپس لازم است با مراکز معتبر تعمیرات با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

چرا تلویزیون سامسونگ فلش رو نمیخونه؟

دلایل مختلف عدم تشخیص فلش به وسیله تلویزیون شما: قالب فلش اشتباه: بعضی از تلویزیون ها فقط قالب FAT32 را تشخیص می دهند،اگر قالب فلش غیر از FAT32 است، پس آن را تغییر دهید. ناکارآمد ساختار بدنه فلش: گاهی اوقات ممکن است بدنه فلش آسیب ببیند و دیگر ممکن است نتواند عملکرد خود را انجام دهد. پورت تلویزیون خراب است: در چنین شرایطی می توانید از پورت دیگری برای اتصال فلش به تلویزیون استفاده کنید. اما می توانید با تماس با شماره 02177784280 به تعمیر یو اس بی تلویزیون سامسونگ خود اقدام کنید.

هر وقت کابل hdmi وصل میکنم به تلویزیون یه هو وسط تماشای فیلم تصویرش قطع میشه؛ چرا؟

توصیه میکنیم که از کابل HDMI استاندارد و اورجینال استفاده کنین چراکه استفاده از کابل غیر اورجینال میتونه به مین برد یا همون برد اصلی تلویزیون آسیب وارد کنه. اگر کابلتونو عوض کردین و یه کابل اورجینال گرفتین اما بازم این مشکل وجود داشت فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون سامسونگ جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

من یه تلویزیون سامسونگ ال ای دی دارم که سمت چپ بالای تصویر یه هاله نور به وجود اومده، قبلا هم تو تلویزیون سامسونگ ال سی هم این مشکل داشتم؛ دلیلش چیه؟

یا بک لایت تلویزیون شما دارای مشکل است یا پنل آن. اگر مشکل از بک لایت تلویزیون باشد دستگاه شما ضربه خورده است. اگر مشکل همچنان پابرجاست با شماره 02177784280 تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار متخصص سامسونگ نمایید.

تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی سامسونگ من روشن نمیشه؟

از کارافتادگی مین برد و برد تغذیه ی تلویزیون نقش پررنگ تری در روشن نشدن دستگاه دارن. برای رفع این دسته از مشکلات با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا تی وی تعمیر به کمک شما بشتابد.

تعمیر تلویزیون بانه سامسونگ توسط تعمیرگاه تی وی تعمیر انجام می شود؟

بله؛ برای تعمیر تلویزیون بانه سامسونگ با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا کارشناسان تی وی تعمیر شما را راهنمایی و تعمیرکار به محل اعزام شود

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال سی دی

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ پلاسما

تعمیر تلویزیون سامسونگ پلانو

تعمیر تلویزیون خمیده سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ 21 اینچ

تعمیر ریموت تلویزیون سامسونگ

تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ

تعمیر یو اس بی تلویزیون سامسونگ

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)
.