• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی تهران

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سونی در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280  تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون سونی جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون سونی در منزل در شهر تهران و حومه

یکی از محبوب ترین لوازم خانگی که احتمالا تقریباً فقط چند ساعت در روز خاموش است، آن زمانی که خودمان هم خاموش و خواب هستیم، تلویزیون است. این دستگاه الکترونیکی به دلیل پیچیدگی و فناوری ساختش روز به روز پیشرفت چشمگیری داشته اما به دلیل استفاده بیش از حد افراد خانواده دچار فرسودگی زود به زود می‌شود. به همین خاطر به نگهداری، مراقبت و سرویس نیاز دارد تا از خرابی‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری شود. شماره 02177784280  را لمس کنید نیاز خود به تعمیر تلویزیون را اعلام بفرمایید. در بازار امروز برندهای بسیاری در حوزه لوازم خانگی و تولید تلویزیون فعالیت می‌کنند که یکی از برندهای مشهور بازار جهان سونی است. این برند همیشه در رقابت با دو برند مطرح دیگر یعنی سامسونگ و ال جی بود است. پس اگر به تعمیر تلویریون سونی در منزل یا برندهای مطرخ رقیب یعنی تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون تی سی ال و یا تعمیر تلویزیون ال جی نیاز پیدا کردید، فقط کافیست با لمس شماره 02177784280  با تی وی تعمیر ارتباط بگیرید.

تی وی تعمیر با تعمیر تلویزیون سونی در محل در تمام نقاط شهر تهران و حومه با بهره مندی از تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب تعمیرات تلویزیون سونی را در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به نحوه احسنت پشتیبانی می‌کند. پس معطل نکنید و با لمس شماره 02177784280  با تی وی تعمیر ارتباط بگیرید و از خدمات تعمیر تلویزیون سونی در منزل بهره‌مند شوید.

تعمیرات نمایندگی تلویزیون سونی

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیر تلویزیون سونی در تهران

مطمئنا دوست ندارید که با خرابی تلویزیون سونی، متحمل هزینه گزاف و تعویض آن شوید. چون قیمت تلویزیون سونی بسیار بالاست و برای خرید یک تلویزیون جدید، باید هزینه بسیاری کنید. این در حالی است که با لمس شماره 02177784280  تعمیر تلویریون سونی در منزل را در هر نقطه از شهر تهران تجربه کنید. تی وی تعمیر تعمیر تلویزیون سونی در تهران به نحوی انجام می‌دهد که فقط کافیست درخواست اعزام تعمیرکار تلویزیون سونی کند تا سریعا به محل اعزام شود. تعمیرات تلویزیون سونی در محل از عیب یابی این دستگاه شروع شده و پس از ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده، در نهایت به برطرف شدن ایرادات آن ختم می گردد. ایراداتی از قبیل روشن نشدن تلویزیون سونی، نداشتن صدا یا تصویر، پرش از تصویر، سوختن پیکسل، نقص در بک لایت و غیره را می‌توان از مشکلات رایج تلویزیون سونی عنوان کرد. اما این مشکلات با کمک متخصصان مجرب و قابلیت تعمیر تلویزیون سونی در تهران به راحتی قابل حل است.

تعمیر تلویزیون سونی شمال تهران

تعمیرات تلویزیون سونی در کلاس جهانی توسط تی وی تعمیر، تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سونی شمال تهران انجام می شود. این مرکز تعمیرات تعمیرگاه تلویزیون سونی با داشتن متخصصین مجرب، تعمیر برد پاور تلویزیون سونی، تعمیر بک لایت تلویزیون سونی و غیره را با ضمانت و گارانتی 180 روزه انجام می‌دهد. با لمس شماره 02177784280  تعمیر تلویریون سونی در منزل را در هر نقطه از شهر تهران تجربه کنید.

تعمیر تلویزیون سونی غرب تهران

اگر تلویزیون سونی شما خراب است و نیاز به تعمیرکار تلویزیون دارید، کافی است شماره 02177784280  را لمس کنید تا تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی غرب تهران یک متخصص برای شما ارسال کند. مرکز تعمیرات تعمیرگاه تلویزیون سونی تی وی تعمیر آماده پاسخگویی به شماست.

تعمیرات تلویزیون سونی شرق تهران

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران تی وی تعمیر مانند سایر نقاط همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز به صورت 24 ساعته و در تمام مراکز تعمیرات تعمیرگاه تلویزیون سونی است. نصب، سرویس و تعمیرات تلویریون سونی توسط یک متخصص و تعمیرکار مجرب انجام می‌شود و رضایت مشتری همیشه اولویت ما در انجام خدمات است. بنابراین با لمس شماره 02177784280  با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی جنوب تهران

متخصصان تی وی تعمیر با افتخار آماده پاسخگویی و حل مشکل شما در تمام مراکز تعمیرات تعمیرگاه تلویزیون سونی هستند. تی وی تعمیر مرکز سرویس و تعمیرات تلویزیون سونی جنوب تهران آماده است 24 ساعت شبانه روز تعمیرکاران خود را برای تعمیر تلویزیون سونی در تهران به محل اعزام کند.

تعمیر تلویزیون سونی ال سی دی در منزل

تعمیر تلویزیون سونی ال سی دی در منزل

اغراق نیست اگر بگوییم یکی از برندهای معتبر و باکیفیت در حوزه تولید تی وی در بازار تلویزیون سونی است. اما مشتریان باید بدانند با انتخاب سونی به معنای عدم بروز مشکل نیست. خرابی تلویزیون سونی که از مارک‌های معتبر بازارست به دلیل پیشرفت‌های روزافزون حتی بیشتر از برندهای دیگر است. چون با ضافه کردن یک ویژگی جدید به دستگاهش، برای تست آن را به بازار می‌فرستد تا بازخورد را ارزیابی کند. حال در همین حین به دلیل حسیاسیت بالا دستگاه در اثر فشار یا ضربه وارده به صفحه نمایش، تنش های الکتریکی که موجب سوخته شدن قطعات یا مدارهای تلویزیون شده و عوامل دیگر، ممکن است خراب شود و شمار برای تعمیر تلویزیون سونی ال سی دی خود نیاز به تعمیرکار متخصص نیاز دارید. در راستای ارزش بالای تلویزیون سونی و جلوگیری از خسارات بیشتر، شما نیاز دارید هرچه سریعتر به انتخاب متخصص برند سونی برای تعمیر تلویزیون سونی ال سی دی در محل اقدام کنید. تی وی تعمیر متخصصین سونی متعدد و تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی ال سی دی مجهزی دارد و برای کمک به شما آماده خدمت رسانی است. بنابراین با لمس شماره 02177784280  با ما ارتباط بگیرید تا برای تعمیرات تلویزیون سونی ال سی دی شما به محل اعزام شویم.

تعمیر تلویزیون سونی ال ای دی در محل

تی وی تعمیر ارزش زمان و تلویزیون سونی را می‌داند. بنابراین در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر تلویزیون سونی ال ای دی در محل آماده می‌شود. تمامی نقل و انتقالات دستگاه شما به کارگاه تخصصی و مجهز تعمیرات تلویزیون سونی تی وی تعمیر، در صورت نیاز، توسط تعمیرکار و سرویسکار مجرب با گارانتی 180 روزه انجام می‌گیرد و این ضمانت معتبر شرکت در طول تعمیرات تلویزیون سونی ال ای دی خیال شما را آسوده خواهد کرد. شماره 02177784280  را لمس کنید تا تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون های سونی در تهران به عنوان یک تعمیرگاه تلویزیون سونی متخصص لازم برای شما ارسال کند.

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران

تلویزیون سونی مدل براویا از نسل این برند است که در خط تولید قرار گرفت و وارد بازار توزیع و پخش شد. اما این دستگاه هم دچار مشکل و خرابی می‌شود و شما جهت تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران شماره 02177784280  را لمس می‌کنید تا تی وی تعمیر تعمیرکار متخصص را برای شما اعزام کند. نصب و تعمیر تلویزیون سونی براویا، باید با تسلط بر تکنولوژی‌های روز دنیا انجام شود تا خرابی دستگاه بیشتر نشود. در کنار تعمیرات اصلی اگر به تعمیر کنترل تلویزیون سونی براویا هم نیاز پیدا کردید تعمیرگاه تلویزیون سونی ما در خدمت شماست.

تعمیر تلویزیون سونی وگا در منزل

به یاد داشته باشید که تعمیر تلویزیون سونی وگا در صورت بروز خرابی و مشکل نباید با اشتباه همراه باشد. چون غیر اصولی بودن تعمیر تلویزیون سونی وگا می‌تواند در بروز مشکلات پی در پی آینده بسیاری سهیم و موثر باشد. به همین خاطر، نصب صحیح و بر طبق استاندارد تلویزیون وگا سونی بر روی دیوار یا پایه توسط متخصصین تی وی تعمیر، می تواند از بروز این مشکلات در آینده جلوگیری نماید. بنابراین با لمس شماره 02177784280  با ما ارتباط بگیرید تا تعمیرگاه تلویزیون سونی نیروی متخصص را به منزل شما اعزام کند.

تعمیر برد تلویزیون سونی در تهران

خاموشی ناگهانی یک مشکل معمول در انواع تلویزیون های موجود در بازار از جمله تلویزیون‌های سونی است. از دلایل اصلی این مشکل خرابی برد تلویزیون سونی است. برد تلویزیون سونی یکی از مهمترین قسمت‌های آن است. از آنجا که در برد تلویزیون سونی پردازنده، RAM و ورودی ها و خروجی های مختلف قرار دارد، بدیهی است که بعد از مدتی به تعمیر برد تلویزیون سونی نیاز داشته باشید. بنابراین با لمس شماره 02177784280  با ما ارتباط بگیرید. از عوامل مخربی که به برد تلویزیون آسیب می‌رساند، استفاده از کابل‌های ارزان و تقلبی به جای اصل است. تی وی تعمیر اکیداً توصیه می‌کند که از کابل ورودی اورجینال برای جلوگیری از آسیب دیدن به برد تلویزیون سونی و عدم نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون سونی استفاده کنید. استفاده از کابل های نامرغوب باعث سوختن پردازنده می شود و در نهایت نیاز تعمیر برد تلویزیون سونی است. لازم به ذکر است که تمام خرابی های مین برد تلویزیون‌های سونی در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون های سونی در سطح کیفیت بالایی قابل رفع هستند و تعمیر مین برد تلویزیون سونی به راحتی قابل حل است.

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی

یکی از قطعات مهم‌ تلویزیون که موجب روشن شدن تلویزیون می‌شود، برد پاور تلویزیون سونی است. برد پاور ولتاژ مورد نیاز برای استارت کار تی وی و در هر یک از قطعات تلویزیون را تامین می‌کند؛ بنابراین خراب شدن آن یعنی روشن نشدن تلویزیون. پس در صورت خرابی و نیاز به تعمیر برد پاور تلویزیون سونی با لمس شماره 02177784280  با ما ارتباط بگیرید.

تعمیر پنل تلویزیون سونی در تهران

سوال اولی که هر مشتری در تماس با تی وی تعمیر در مورد پنل دارد این است که قیمت تعمیر پنل تلویزیون سونی چند است؟ اما جواب این است که تا قبل از بررسی کامل و عیب‌یابی دستگاه شما نمی‌توان هیچ قیمتی در مورد تعمیر پنل تلویزیون سونی داد. بروز خرابی در پنل تلویزیون سونی ممکن است به دلایل متعددی مانند شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و غیره  اتفاق بیفتد. مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در پنل تلویزیون های سونی است که اسباب تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون سونی را فراهم می‌سازد.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون سونی

همانطور که در بالا ذکر شد، تا قبل از بررسی کامل دستگاه خراب توسط تعمیرکار متخصص، هیچ نوع قیمتی برای هزینه تعمیر پنل تلویزیون سونی نمی‌تواند ارائه داد. پس لطفا برای بررسی دستگاه خرابتان شماره 02177784280  را لمس کنید تا سرویسکار به محل اعزام شود.

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون سونی

تعمیر صفحه تلویزیون سونی

از دیگر عواملی که باعث ایجاد شدن مشکل در صفحه نمایش تلویزیون سونی می‌شود می‌توان به سوختن پیکسل اشاره کرد. هر صفحه نمایش از تعداد زیادی پیکسل ساخته شده است مخصوصا اگر صفحه نمایش ال ای دی باشد. در این صورت باید با لمس شماره 02177784280  با ما ارتباط بگیرید و برای تعمیر صفحه تلویزیون سونی درخواست تعمیرکار کنید. خرابی صفحه نمایش تلویزیون سونی به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین اقدام جهت رفع آن، مراجعه به تعمیرگاه تلویزیون سونی است. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، تعمیر صفحه نمایش تلویزیون سونی شما به درستی انجام نشود.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در تهران

اگر به دلیل خرابی بک لایت تلویزیون سونی مشکلاتی مانند وضوح کم، نور کم، رنگ های بهم ریخته و غیره را تجربه می‌کنید و لذت تماشای فیلم و سریال محبوب‌تان از شما سلب شده است، نگران نباشید. فقط کافیست شماره 02177784280  را لمس کنید تا متخصصان ما برای تعمیر بک لایت تلویزیون سونی به محل اعزام شوند. استفاده از قطعات بی‌کیفیت در بخش بک لایت تلویزیون که بیشتر در تلویزیون‌های ارزان قیمت دیده می‌شود، نوسان برق، جدا شدن لامپ‌های بک لایت از روی شاسی دستگاه و استفاده از بالاترین میزان نور بک لایت در منوی تنظیمات تلویزیون از دلایل اصلی خرابی بک لایت هستند. در صورت بروز هریک از این موارد فقط کافیست باید ما تماس بگیرید تا برای تعمیر بک لایت تلویزیون سونی بشتابیم.

تعمیر پاور تلویزیون سونی

بدیهی است که خراب شدن پاور تلویزیون سونی از روشن شدن آن جلوگیری می‌کند؛ به عبارت بهتر، با ایجاد مشکل در پاور شما عملا دیگر تلویزیونی ندارید که تماشا کنید. پس بی‌درنگ باید برای تعمیر پاور تلویزیون سونی اقدام کنید. قابل ذکر است که حتی گاهی اوقات خرابی برد پاور موجب دیر روشن شدن تلویزیون یا دیر خاموش شدن تلویزیون نیز می‌شود. پس در هر صورت برای تعمیر پاور تلویزیون سونی شماره 02177784280  را لمس کنید. اما قبل از تماس گرفتن باید این مورد را روشن کنیم که هزینه تعمیر پاور تلویزیون سونی تا قبل از بررسی کامل توسط تعمیرکار متخصص تی وی تعمیر مشخص نیست. شما برای اطلاع از هزینه تعمیر پاور تلویزیون سونی با هریک از شعبات ما یعنی تعمیرات تلویزیون سونی غرب تهران، شرق، شمال یا جنوب تماس بگیرید، جواب خود را خواهید گرفت.

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سونی

خرابی ریموت کنترل تلویزیون یکی از اشکالات رایج پیش آمده در تمامی دستگاه های تلویزیون از جمله سونی است و این اشکال منحصر به تلویزیون های سونی نیست. عللی مشخصی برای خرابی کنترل وجود ندارد اما میتوانید روی تی وی تعمیر حساب ویژه باز کنید و برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون سونی شماره 02177784280  را لمس کنید. تعمیر کنترل تلویزیون سونی براویا از جملعه مدلهای تلویزیون است که ریموت کنترل آن قابل تعمیر است و روشهای رفع آنها نیز بسیار متنوع است.

تعمیر قطعات تلویزیون سونی در تهران

تعمیر قطعات تلویزیون سونی در تهران توسط تی وی تعمیر

نگران جدید یا قدیمی بودن مدل تلویزیون سونی خود نباشید. متخصصین تی وی تعمیر تمامی مدل های تلویزیون سونی از جمله LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره را در انواع سایزها از 30 تا 80 اینچ تعمیر یا سرویس می‌کنند. فقط کافیست براساس محل زندگی خود با یکی از تعمیرگاه‌های تعمیرات تلویزیون سونی غرب تهران، شرق تهران، شمال و جنوب تهران تماس بگیرد تا تعمیرکاران ما برای تعمیر قطعات تلویزیون سونی شما به محل اعزام شوند. اگر قطعه معیوب قابل تعمیر باشد حتما تعمیرکاران ما آن را براساس جدیدترین متد تعمیر قطعات تلویزیون سونی آن را درست خواهند کرد. اما اگر در صورت نیاز به تعویض قطعات مانند تعویض بک لایت تلویزیون سونی و یا تعویض پنل ال سی دی سونی ، تعویض پنل ال ای دی سونی و… فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال بهره خواهیم گرفت. البیته قبل از شروع کار هزینه تعمیر تلویزیون سونی باشما هماهنگ در صورت پذیرش و رضایت کامل از سمت شما کار تعمیر یا تعویض استارت خواهد خورد و تمام هزینه تعمیر تلویزیون سونی در آخر کار تعمیر از شما دریافت خواهد شد.

انواع مدلهای تعمیرات تلویزیون های سونی

همه شعبات تعمیرگاه های تعمیر تلویزیون سونی در تهران که توسط تی وی تعمیر اداره می‌شود تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. یعنی تعمیرات تلویزیون سونی تعمیرگاه تهران وظیفه دارد همه نوع مدل در همه ابعاد تلویزیون برند سونی را تعمیر کند. در صورتی که صاحب هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون شما به مشکلی برخورده است، نگران نباشید. تعمیرگاه های تعمیر تلویزیون سونی ما تنها با یک تماس شما تعمیرکار یا سرویسکار را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کنند و تعمیرات تلویزیون سونی تهران در محل انجام می‌دهند.

  • تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی براویا مدل KLV-40EX500 40 اینچ
  • تعمیرتلویزیون هوشمند ال ای دی سونی KD-65X8500E سایز 65 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی براویا مدل KD-55X8500C 55 اینچ
  • تعمیرتلویزیون ال سی دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KDL-46EX520 46 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی BRAVIA مدل KD-75X8500C 75 اینچ
  • تعمیر تلویزیون سونی ال ای دی براویا مدل KDL-32R300C سایز 32 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی وگا مدل KD-55X7000E سایز 55 اینچ
  • تعمیر تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی وگا KD-49X7000E سایز 49 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی سونی KD-79X9000B سایز 79 اینچ
  • تعمیرات تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی وگا KD-55X9300D
  • تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی وگا 55X8000E سایز 55 اینچ
  • تعمیر تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی KD-65X9000F سایز 65 اینچ

تعمیرات تلویزیون سونی تهران

سوالات متداول تعمیرات تلویزیون سونی

در این قسمت به سوالات متداول تعمیرات تلویزیون سونی تهران می‌پردازیم. بدیهی است که هدف از تولید لوازم خانگی ایجاد شرایط بهتر و راحتی بیشتر برای افراد خانواده بوده است. تلویزیون Sony به همین منظور ساخته و روز به روز تکنولوژی ساختش پیشرفت کرد. حال اگر این عضو از لوازم خانگی خانه خراب شد باید سریعا تعمیر شود. اولین قدم در تعمیر تلویزیون سونی تهران مراجعه و تماس با تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون های سونی برای بررس کامل دستگاه در جهت تعمیر آنست. اینجاست که سوالات متداول در مورد تعمیرات تلویزیون سونی بسیار مفید است. زیرا مشکلات و معایب در تعمیر تلویزیون سونی تهران از هر مدلی به طور کلی و یکسان بیان می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید و در صورت جواب نگرفتن شماره 02177784280 را لمس کنید.

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی استان تهران کجاست؟

تعمیرگاه تلویزیون سونی یعنی تی وی تعمیر به عنوان یکی از تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی استان تهران فعالیت می کند. این تعمیرگاه در همه مناطق تهران اعم از تعمیر تلویزیون سونی غرب تهران، تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سونی شمال تهران، تعمیرگاه تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران و جنوب تهران فعالیت می کند.

آیا تی وی تعمیر در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی پونک نیز فعالیت می کند؟

بله، تعمیرگاه تلویزیون سونی یعنی تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی پونک نیزفعالیت رسمی دارد.

قیمت تعمیر پنل تلویزیون سونی چقدر است؟

سوالی که همیشه مشتری در اولین گام می پرسد: هزینه تعمیر پنل تلویزیون سونی چقدر است؟ در جواب باید گفت: دوست عزیز تا قبل از بررسی و عیب یابی کامل دستگاه خراب شما نمی توان در مورد قیمت تعمیر پنل تلویزیون سونی نظر داد. پس لطفا با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص جهب بررسی کامل اعزام گردد.

آیا تعمیرات تلویزیون سونی در منزل در تهران انجام میگیرد؟

بله؛ تعمیرات تلویزیون سونی تهران در منزل توسط تی وی تعمیر انجام و تعمیرکار متخصص سونی به محل اعزام می گردد. برای درخواست با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

علت پرش تلویزیون سونی؟

اگر جهت پرش رو به بالا باشد، دلیل آن کم شدن فرکانس عمودی است. اما پرش و بریدگی تصویر به سمت پایین به این معناست که فرکانس عمودی افزایش پیدا کرده است. البته می توان گفت که مهم ترین دلیل پرش در تصویر تلویزیون ها ناشی از خرابی بک لایت، پنل و برد است. در صورت ادامه پرش تصویر برای تعمیر تلویزیون سونی تهران با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

علت روشن نشدن تلویزیون سونی؟

برای رفع روشن نشدن تلویزیون، اول باید مین برد را مورد بررسی قرار داد. چون در بیشتر مواقع ایراد از مین برد است. برای بررسی کامل دستگاه و تعمیرات تلویزیون سونی تهران با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

علت خرابی ریموت کنترل تلویزیون سونی؟

جایگذاری اشتباه باتری ها، ضعیف بودن باتری، خرابی سنسور تلویزیون یا وجود مانعی جلوی آن و یا خرابی دکمه های ریموت کنترل از جمله مهم ترین دلایل بروز این مشکل هستند. در صورت ادامه داشته مشکل برای تعمیرات تلویزیون سونی تعمیرگاه تهران با شماره 02177784280 تماس حاصل بفرمایید.

علت دیر روشن شدن تلویزیون سونی؟

در واقع این مشکل نشان دهنده خرابی خازن ها و خرابی برد پاور می باشد. برای رفع مشکل دیر شدن تلویزیون سونی تعمیرکاران تی وی تعمیر اول برد پاور و خازن ها را وارسی می کنند. برای بررس کامل مشکل با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

علت ایجاد خطوط یا نوار عمودی روی صفحه تلویزیون سونی چیست؟

اگر خط یا نوار در میان منوی OSD و همه ورودی های سیگنال ویدیویی دارای اثر یکسانی باشد ، به معنی خرابی پنل LCD تلویزیون است. در این صورت باید برای تعمیرات تعمیرگاه تلویزیون سونی پیام بگذارید و درخواست تعمیرکار کنید.

دلایل خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی؟

عواملی همچون نوسان برق، ویروسی شدن و خرابی آی سی برد پاور، مین برد و مدار استندبای، منجر به خاموش و روشن شدن های پی دی پی تلویزیون می شوند. برای حل این مشکل با تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سونی استان تهران یعنی تی وی تعمیر تماس حاصل بفرمایید.

دلیل اینکه نیمی از صفحه خالی است و تلویزیون تصویر ندارد در حالی که نیمی دیگر عادی است، چیست؟

عمدتا این نوع علامت به خاطر کابل (های) FPC ایجاد می شود. این کابل خروجی از T-CON به برد راه انداز Source Driver) Source) است. در این وضعیت علاوه بر کابل FPC ، کانکتورهای آن در برد T-CON و برد راه انداز Source نیز می بایست بررسی گردند. در صورت ادامه داشتن این مشکل حتما با شماره 02177784280 تماس حاصل فرمایید.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون سونی ال سی دی

تعمیر تلویزیون سونی ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی براویا

تعمیر تلویزیون خمیده سونی

تعمیر ریموت تلویزیون سونی

تعمیر صفحه تلویزیون سونی

تعمیر یو اس بی تلویزیون سونی

تعمیر پنل تلویزیون سونی

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)
.