• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون جی پلاس تهران

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون جی پلاس در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون جی پلاس جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود. خرید کیف زنانه

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون جی پلاس در منزل در شهر تهران و حومه

اگر طرز کار آهنربا را تجسم کنیم، می‎‌توانیم تلویزیون را قطب جاذب خانه در نظر گرفت. همه افراد خانه خواه ناخواه به سمت این دستگاه خواهند آمد. این جعبه جادویی دستگاه پر جاذبه‌ای است که افراد خانواده را برای تماشای برنامه، فیلم و سریال و لذت بردن از اوقات فراغت دور هم جمع می‌کند. بسیاری از افراد نمی‌توانند حتی یک روز را بدون تلویزیون تحمل کنند؛ مخصوصا خانم‌ها خانه‌دار…! این دستگاه برایمان یک وابستگی دوست داشتنی ایجاد کرده که نمی‌توانیم از آن چشم‌پوشی کنیم. حال فکر کنید این دستگاه از برند خوبی مانند جی پلاس باشد که همان ال جی خودمان است و فقط با نام مستعار در بازار ایران فعالیت می‌‎کند. تلویزیون‌های جی پلاس از نسل جدید و هوشمند هستند و کاملا نیازهای سرگرمی افراد خانواده را پوشش می‌دهد. حال به این موضع فکر کنید که از کار افتادن و خرابی تلویزیون G plus می‌تواند چقدر می‌تواند شما را غمگین و ناراحت کند. با این که برند G plus همان برند LG معروف است ولی باز هم از خرابی مصون نیست. همانطور که گفته شد این برند معتبر نیز امکان خراب شدن و مستعد بروز مشکلات فنی مختلفی را دارد؛ پس شما هر لحظه ممکن است به شماره 02177784280 نیاز پیدا کنید و با تی وی تعمیر تماس برقرار کنید و درخواست تعمیرکار تلویزیون جی پلاس نمایید. تعمیرگاه ما آماده است تا در هر ساعت از شبانه روز تعمیر تلویزیون جی پلاس شما را بسیار سریع و با هزینه کاملا مقرون به صرفه انجام دهد. در صورت نیاز می‌توانید از دیگر خدمات ما یعنی تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون آر تی سی و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده کنید. جهت دریافت خدمات خرید و فروش تلویزیون شکسته ال ای دی و ال سی در تمام برندهای سونی، سامسونگ، الجی، دوو، صنام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، پاناسونیک، جی پلاس، فیلیپس، جی وی سی، توشیبا و غیره و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن به محل مدنظر شما اعزام شویم.

تعمیر تلویزیون جی پلاس در تهران

سرویس تلویزیون G plus در منزل

عدم توجه به سرویس تلویزیون G plus در منزل می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد. اکثر خرابی‌های تلویزیون مربوط به پنل و صفحه نمایش است که هر دو قطعه یعنی نقریبا هزینه کل جعبه جادوی هوسمند شما. یعنی اگر به تعمیر پنل تلویزیون جی پلاس یا تعمیر صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس و یا حتی تعویض پنل تلویزیون جی پلاس نیاز پیدا کردید، دیگر شاید نتوان دستگاه شما را بازیابی کرد و شما باید به فکر خرید دستگاه جدید باشید. ولی حال بیایید از سمت دیگر به قضیه بنگریم، جایی که شما با شماره 02177784280 تماس گرفته‌اید و درخواست سرویسکار تلویزیون Gplus کرده‌اید. این یعنی شما می‌خواهید علاج واقعه را قبل از وقوع واقعه انجام دهید. شما با اینکار هزینه 3X یا 4X برای تعمیرات تلویزیون جی پلاس خود را به X یا نصف X کاهش داده‌اید. اینجاست که باید اذعان کنیم تعمیرگاه تی وی تعمیر تماما به فکر شماست تا هزینه گرافی بابت خرابی دستگاه خود پرداخت نکنید. پس سریعا برای حل مشکلات جزئی دستگاه خود با لمس شماره 02177784280 با کارشناس ما ارتباط بگیرید تا برای سرویس تلویزیون جی پلاس در محل اعزام شود.

سرویس تلویزیون جی پلاس در منزل

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران

جی پلاس که همان برند LG معروف است یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیا و آسیاست که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا بهره می‌گیرد و تلویزیون‌های هوشمند جدیدی در مدل ال ای دی و ال سی دی و غیره را وارد بازار کرده است. این برند به خوبی جای خود را در بین خانواده‌های ایرانی باز کرده و به همین جهت تعداد فروش آن بالا رفته است. این فروش بالا موجب شده تا تقاظع برای تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران نیز افزایش پیدا کند. اما استانداردهای به کار رفته در تلویزیون جی پلاس باعث شده تا تعمیرات آن تخصصی و تنها از دست تعمیرکاران باتجربه تعمیرگاه تعمیر تلویزیون جی پلاس در تهران بر بیاید که با جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در آن آشنایی کامل دارند. پس برای استفاده از خدمات تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا تعمیرکار در کسریاز ساعت به کمک شما بشتابد. مرکز ما با بیش از 100 کارشناس تلویزیون Gplus، به صورت حرفه ای و در زمان کوتاه خدمات نصب و تعمیر تلویزیون جی پلاس را در محل ارائه می نماید. ضمنا باید بدانید تمامی خدمات ما با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود تا مشتری با خیال آسوده به ما اعتماد و دستگاه خود را برای تعمیر به ما بسپارد. با بیش از صدها مورد موفق از تعمیرات تلویزیون G plus در اندازه و مدل‌های مختلف LED، LCD، OLED برطرف شدن ایرادات دستگاه شما مانند خاموشی ناگهانی، قطع تصویر، قطعی صدا، بهم ریختن رنگ و غیره را تضمین می‌کنیم. درب اتوماتیک

نمایندگی تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران

کدام مدل و سایز تلویزیون جی پلاس قابلیت تعمیر دارد؟

همه سایزها و مدل‌های دستگاه جی پلاس در انواع تلویزیون QHD، LED، LCD، OLED و غیره قابلیت تعمیر دارد. معمولا بک لایت تلویزیون جی پلاس، بخش پاور تلویزیون G plus، صفحه نمایش Gplus و بخش‌هایی همچون پورت های صدا، تصویر، HDMI، ریموت کنترل و غیره دچار مشکل و خرابی می‌شود. اولویت کارشناسان ما تعمیر قطعات معیوب است و نه تعویض آن. به همی خاطر همه قطعات بر طبق اصول استاندارد تعمیر شده و یا در صورت نیاز و تنها در صورت رضایت کامل شما با قطعات اصلی تعویض می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس

سوالات متداول در مورد تعمیرات تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون جی پلاس در انواع LCD، LED، OLED، QLED، Plasma – پلاسما، کیو ال ای دی، ا ال ای دی، ال ای دی، ال سی دی در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون جی پلاس در تهران با استفاده از تجهیزات به روز و براساس جدیدترین روش‌های تعمیرات دنیا انجام می گیرد. امکان ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر در سراسر مناطق شمال، غرب، شرق و جنوب تهران با سرعت و کیفیتی بسیار رضایتبخش توسط تی وی تعمیر امکان‌پذیر است. فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید. اما قبل از ارتباط گرفتن با کارشناس ما این بخش سوالات متداول را مطالعه بفرمایید.

هزینه تعمیر تلویزیون جی پلاس ما چقدر است؟

این سوال 99 درصد از مشتریان است که وقتی با تی وی تعمیر ارتباط برقرار می کنند. در پاسخ شما باید عرض کنیم تا زمانی که تعمیرکار تلویزیون G plus به محل اعزام نگردد و بررسی کامل از میزان خرابی دستگاه به ما گزارش ندهد نمی توانیم عددی مبنی بر قیمت تعمیر تلویزیون جی پلاس به شما اعلام کنیم. پس برای درخواست فرد متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا تعمیرات تلویزیون جی پلاس با گارانتی انجام می شود؟

بله؛ تمامی خدمات ارائه شده از سمت تعمیرگاه ما با گارانتی 180 روزه تضمین می گردد تا مشتری با آسودگی خاطر تعمیرات تلویزیون G plus خود را به ما بسپارد. برای ارتباط با ما با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا خدمت تعمیرات تلویزیون G plus در منزل نیز توسط شما ارائه می گردد؟

بله؛ برای راحتی حال مشتریان عزیز این مرکز خدمت تعمیر تلویزیون جی پلاس در محل را نیز با افتخار کامل ارائه می دهد. برای ارتباط با کارشناس با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعویض پنل تلویزیون جی پلاس چقدر است؟

دوست عزیز پنل یا نمایشگر تلویزیون مهم‌ترین قطعه دستگاه است که نسبت به ضربه و رطوبت حساس است و اگر دچار مشکل شود، راهی جز تعویض آن وجود ندارد. چون هزینه تعویض پنل تلویزیون با خرید یک تلویزیون جدید برابری می‌کند و تقریبا یک پنل 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه را تشکیل می دهد به کاربران توصیه می‌کنند که به جای صرف هزینه برای تعویض پنل تلویزیون، یک تلویزیون نو بخرند. برای تعویض پنل با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون جی پلاس چقدر است؟

دوست عزیز تا وقتی سرویسکار ما به محل اعزام نشود و میزان خرابی دستگاه شما را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار ندهد، نمی توانیم در مورد هزینه تعمیر پنل تلویزیون Gplus به شما عددی را اعلام کنیم. برای در خواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس چقدر است؟

تا زمانی که تعمیرکار متخصص ما به محل شما اعزام نگردد و مقدار خرابی صفحه نمایش دستگاه شما را بررسی نکند نمی توانیم عددی را مبنی بر هزینه تعمیر صفحه تلویزیون جی پلاس به شما اعلام کنیم. برای درخواست تعمیرکار متخصص صفحه نمایش با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر پاور تلویزیون جی پلاس در چه صورتی انجام می شود؟

تعمیر پاور تلویزیون جی پلاس یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تی وی تعمیر است. مانند سایر خدمات این مرکز، به منظور بهبود و بازیابی دستگاه خراب، تعمیر پاور تلویزیون G plus نیز در همین راستا انجام می پذیرد.

چرا تلویزیون جی پلاس تصویر دارد اما هیچ صدایی ندارد؟

مشکل تصویر داشتن اما صدا نداشتن تلویزیون جی‌پلاس به خرابی پنل این دستگاه اشاره دارد. برای تعمیر پنل تلویزیون چی پلاس یا تعویض پنل G plus با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر برد تلویزیون جی پلاس در چه صورتی انجام می شود؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و روشن نشدن آن از مشکلات رایج تلویزیون هوشمند جدید است که دلیل اصلی آن خرابی مین برد یا مادربرد است. این قطعه نقش برقرارکننده ارتباط بین تمامی اجزا و قطعات تلویزیون را برعهده دارد پس برای تعمیر برد تلویزیون جی پلاس لحظه ای درنگ کرد. سریعا با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تلویزیون G plus ناگهان خاموش می‌شود. چرا؟

خاموشی ناگهانی تلویزیون Gplus، یکی دیگر از مشکلات ناشی از خرابی مین برد پاور یا مین برد تلویزیون جی پلاس است. برای تعمیر مین برد تلویزیون جی پلاس با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر برد تیکان تلویزیون G plus در چه صورتی اتفاق می افتد؟

تعمیر برد تیکان تلویزیون جی پلاس فقط در صورت عواملی چون رطوبت، ضربه، نوسان برق و غیره دچار خرابی می شود و کارایی برد تیکان را هم مختل می کند. نحوه ی تعمیر برد تیکان تلویزیون جی پلاس بر روند کاری پنل سیستم موثر است. پس با شماره 02177784280 تماس و درخواست تعمیرکار متخصص نمایید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون جی پلاس در مرکز شما انجام می شود؟

بله؛ اما متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون جی پلاس وجود ندارد و فقط پنل باید تعویض گردد. عمده دلیل عدم ارئه به موقع پنل خراب شده به مرکز تعمیرات است.

تعمیر فلت تلویزیون جی پلاس در چه صورتی انجام پذیر است؟

باید بدانید که خرابی فلت تلویزیون جی پلاس از آن دست ایراداتی است که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق می‌افتد. حال اگر در صورتی که خرابی پیش آمده زیاد باشد و منجر به خرابی فلت، خطوط ارتباطی و آی سی پردازنده شود، تعمیر فلت تلویزیون امکان ندارد و تنها راه باقی مانده تعویض فلت پنل تلویزیون چی پلاس است.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون رسیور دار جی پلاس

تعمیر چشمک زدن تلویزیون جی پلاس

تعمیر تلویزیون جی پلاس ال ای دی

تعمیر تلویزیون جی پلاس 42 اینچ

تعمیر کنترل تلویزیون جی پلاس اسمارت

تعمیر تلویزیون جی پلاس پلاسما

تعمیر پنل تلویزیون جی پلاس 49

تعمیر کنترل جادویی تلویزیون جی پلاس

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون جی پلاس

تعمیر فلت تلویزیون جی پلاس

تعمیر بک لایت تلویزیون جی پلاس

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
.