• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون آیوا

تعمیر تلویزیون آیوا تهران

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون آیوا در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون آیوا جهت ارائه خدمت به محل مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون آیوا در منزل در شهر تهران و حومه

کمپانی Aiwa از برندهای محبوب خانواده‌های ایرانی در کنار مارک‌های دیگر است. این برند از قدیم‌الایام در میان مشتریان جا باز کرده و طرفدارن بسیاری دارد. کمپانی آیوا (Aiwa) سالهاست که در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری مشغول به فعالیت می باشد. این کمپانی نام آشنا و خوش آوازه، به تازگی خط تولید تلویزیون های معمولی و هوشمند خود را راه اندازی نموده است. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالای تلویزیون های تولیدی، کمپانی آیوا بار دیگر توانسته است نظر بازارهای جهانی را به خود جلب نماید. این کمپانی، تلویزیون های LED خود را در مدل های مختلف M3 ،M7 ،D3 و D18 روانه بازار نموده است. این برند تلویزیون‌های خود را در مدل ال ای دی و ال سی دی تولید می‌کند و بخاطر محبوبیتی که پیدا کرده دارای مرکز‌ تعمیرگاه بسیاری در کشور است. تلویزیون های ال ای دی آیوا سری D18 در سایزهای مختلف 32، 38.5، 43، 50، 55 و 65 اینچ تولید گشته و به بازار عرضه شده اند. این تلویزیون به سری D18 تعلق داشته و اندازه صفحه نمایش آن معادل 50 اینچ می باشد. ابعاد این تلویزیون به گونه ای است که برای سالن های متوسط گزینه بسیار مناسبی می باشد. اما این محبوبیت برند و کیفیت خوب تلویزیون آیوا تضمینی برای عدم خرابی این دستگاه نیست. هر دستگاه ساخت دست بشر روزی خراب می‌شود و نیاز به تعیمرات پیدا می‌کند. اینجا که پای تعمیرگاه تعمیرات و خدمات پس از فروش تی وی تعمیر به ماجرا باز می‌شود و برای تعمیرات تلویزیون Aiwa به کمک شما می‌شتابد. برای استفاده از خدمات ما فقط کافیست با شماره 02177784280 را لمس کنید. مرکز ما با برخورداری از کارشناسان متخصص با دانش روز تعمیرات تلویزیون هوشمند، در زمینه سرویس، نصب و تعمیرات تلویزیون آیوا به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به مشتریان عزیر است. تمامی خدمات ما با گارانتی 180 روز ارائه می‌گردد تا مشتری با خیال راحت به ما اعتماد و تعمیر تلویزیون آیوا خود را به ما بسپارد. در صورت لزوم می‌توانید از خدمات دیگر ما تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده نمایید. جهت دریافت خدمات خرید و فروش تلویزیون شکسته ال ای دی و ال سی در تمام برندهای سونی، سامسونگ، الجی، دوو، صنام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، پاناسونیک، جی پلاس، فیلیپس، جی وی سی، توشیبا و غیره و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن به محل مدنظر شما اعزام شویم.

تعمیرات تلویزیون آیوا در منزل

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیرات تلویزیون آیوا در منزل

بطور قطع به یقین امروزه در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد. (البته با فقرا کاری نداریم؛ حساب آنها جداست) به طور کلی این جعبه جادویی بخش جدایی نشدنی از پر کردن اوقات فراغت اعضای خانواده بعد از کار یا درس و دانشگاه است؛ بخصوص با تلویزیون‌های نسل جدید و هوشمند. بنابراین از کار افتادن و خرابی آن خبری بسیار بد و ناراحت کننده است. یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای تلویزیون، آیوا است؛ برندی ایرانی با پشتیبانی از خردی کالای ایرانی. اما اعتبارش باعث جلوگیری از خراب شدنش نمی‌شود. این برند معتبر نیز امکان خراب شدن و بروز مشکلات مختلفی را دارد. اما با وجود تعمیرکاران و سرویسکاران تلویزیون Aiwa، بازیابی بدون عیب تلویزیون آیوا تان بسیار سریع و مقرون به صرفه انجام می‌شود. پس برای تعمیر تلویزیون آیوا در منزل با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

سرویس تلویزیون آیوا در محل توسط تی وی تعمیر

آیوا یکی از برترین تولیدکنندگان تلویزیون در ایران است که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی های پیشرفته و به روزی استفاده می‌‎کند. با همین حربه توانسته خیلی زود جایی در بازار پیدا کند و مشتریان خود را جذب نماید. استانداردهای آیوا سبب شده تا محبویت آن بالا برود و همین فروش بالا باعث شده تا مرکز تعمیر و سرویس تلویزیون آیوا نیز افزایش پیدا کند. تعمیرگاه تی وی تعمیر با متخصصان به روز و با دانش خود می‌تواند تعمیرات تلویزیون آیوا را به طور تخصصی انجام دهد. اما مرکز ما همیشه به فکر جیب شماست و همیشه به مشتریان وفادار خود گوشزد می‌کند سرویس تلویزیون آیوا را به دوره‌ای فراموش نکنندو چون این کار باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و عیب‌یابی ناگهانی است که روی دست مشتری می‌گذارد. این نکته را بخاطر بسپارید که تنها تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای ما با جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در ساختار پیچیده مدل های جدید تلویزیون های آیوا آشنایی کامل دارند. پس برای استفاده از خدمات ما با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون آیوا در تهران

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون آیوا در تهران

تعمیرگاه تی وی تعمیر با بیش 100 کارشناس مجرب تلویزیون آیوا، به صورت حرفه ای و در زمان کوتاه خدمات نصب و تعمیرات تلویزیون آیوا را در محل ارائه می نماید. این بدان معناست که تعمیرگاه ما به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون آیوا در تهران فعالیت می‌کند. به یاد داشته باشید که اگر نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه تخصصی تعمیرات تلویزیون ما باشد، تمامی مراحل انتقال توسط ما قابل انجام است. تعمیرگاه ما با بیش از هزاران مورد موفق از تعمیرات مختلف مدل های تلویزیون آیوا ال ای دی یا ال سی دی، گزینه بسیار مناسبی برای برطرف کردن مشکل تلویزیون شماست. ما ارزش دستگاه شما را می‌دانیم و مال دستگاه شما را مانند دستگاه خود می‌دانیم. به همین جهت برای اطمینان خاطر بیشتر شما، تعمیرات تلویزیون آیوا شما با گارانتی 180 روزه انجام می‌شود. پس سریعا با تعمیرگاه تعمیر تلویزیون آیوا در تهران با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا سرویسکار متخصض به محل اعزام گردد.

تی وی تعمیر کدام مدل های تلویزیون آیوا را تعمیر می‌کند؟

تمامی مدل‌ها و سایزهای تلویزیون‌های آیوا در انواع تلویزیون‌های LED، LCD، OLED و غیره توسط  تی وی تعمیر تعمیر می‌شود. معمولا بک لایت تلویزیون های آیوا، پاور تلویزیون، صفحه نمایش تلویزیون و بخش‌هایی مانند درگاه صدا، تصویر، HDMI، دکمه دستگاه، ریموت کنترل و غیره دچار مشکل می‌شود. باید بدانید که اولویت تعمیرکاران و سرویسکاران ما تعمیر قطعات و نه تعویض آنهاست.

تعمیرات تلویزیون Aiwa تهران

سوالات متداول در مورد تعمیرات تلویزیون Aiwa

در این قسمت شرح کامل سوالات متداول تعمیرات تلویزیون Aiwa است. امروزه این دستگاه یکی از وسایل ضروری خانه محسوب می‌شود. این جعبه جادویی وسیله‌ای کاربردی است که بیشتر برای پر کردن اوقات فراغت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر این وسیله کارآمد خراب شود، حتماً به فکر تعمیر تلویزیون Aiwa سریع آن می‌افتید.

آیا خدمات تعمیرات تلویزیون آیوا در منزل توسط این تعمیرگاه نیز انجام می شود؟

اگر با مشکلی در تلویزیون آیوا مواجه شده‌اید، لازم نیست که نگران پیدا کردن یک تعمیرگاه باشید و تلویزیون غول‌پیکرتان را به دوش بکشید و راهی مرکز تعمیرات تلویزیون شوید. تنها کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظرتان اعزام شوند.

هزینه تعمیر تلویزیون آیوا در منزل چقدر است؟

دوست عزیز تا زمانیکه میزان خرابی دستگاه شما بررسی نشود نمیتوان عددی مبنی بر هزینه تعمیرات تلویزیون آیوا به شما اعلام کرد. برای درخواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون آیوا چقدر است؟

دوست عزیز تا زمانیکه تعمیرکار متخصص به محل اعزام نگردد و میزان خرابی دستگاه شما بررسی نشود نمیتوان عددی مبنی بر هزینه تعمیر پنل تلویزیون آیوا به شما اعلام کرد. از سمت دیگر چون پنل یعنی تقریبا 60 تا 70 درصد قیمت تلویزیون، بیشتر توصیه می گردد به جای تعمیر، تعویض پنل انجام گیرد. برای درخواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعویض پنل تلویزیون آیوا چقدر است؟

متاسفانه هزینه تعویض پنل تلویزیون با خرید یک تلویزیون جدید برابری می‌کند؛ به همین دلیل گران‌ترین قطعه دستگاه محسوب می شود؛ از این‌رو اکثر تعمیرکاران به کاربران توصیه می‌کنند که به جای صرف هزینه برای تعویض پنل تلویزیون، یک تلویزیون جدید Aiwa بخرند.

آیا تعمیر پاور تلویزیون آیوا در این مرکز انجام می شود؟

تعمیر پاور تلویزیون ار تی سی یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در تعمیرگاه تعمیرات ماست. این سرویس مانند سایر تعمیرات انجام شده در این مرکز، درجهت بهبود دستگاه و بازیابی کیفیت نخستین آن انجام می پذیرد.

تعمیر برد تیکان تلویزیون آیوا به چه دلیل انجام می شود؟

برد تیکان بخشی از تلویزیون های امروزی است که طی همکاری با مین برد دستگاه، رنگ و روشنایی تصاویر را شکل می دهد. این برد به عنوان بخشی از پنل شناخته می شود. عواملی چون رطوبت، ضربه، نوسان برق و غیره به درون تلویزیون باعث خرابی پنل می شود، کارایی برد تیکان را هم مختل می کند. توجه داشته باشید تعمیر برد تیکان تلویزیون آیوا بر روند کاری پنل سیستم موثر است.

آیا تعمیر آبخوردگی تلویزیون آیوا در این مرکز انجام می شود؟

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، امکان تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی وجود ندارد و عدم مراجعه زود به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض امکان دارد.

آیا تعمیر فلت تلویزیون آیوا در این مرکز انجام می شود؟

خرابی فلت تلویزیون Aiwa از آن دست ایراداتی است که همزمان با آبخوردگی و رطوبت تلویزیون اتفاق می‌افتد. در صورتی که خرابی در فلت‌های تلویزیون به وجود آمده، تعمیر فلت تلویزیون آیوا با ترمیم برد آدرس و فلت امکان‌پذیر است.

تعمیر برد تلویزیون آیوا در چه صورتی اتفاق می افتد؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و روشن نشدن آن از مشکلات رایج تلویزیون نسل جدید است که دلیل اصلی آن خرابی مین برد تلویزیون است. مین برد قطعه‌ای است که نقش برقرارکننده ارتباط بین تمامی اجزا و قطعات تلویزیون را برعهده دارد و خرابی آن موجب از کار افتادن کامل دستگاه می‌شود و برای تعمیر مین برد تلویزیون آیوا باید با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون آیوا چقدر است؟

دوست عزیز تا زمانیکه میزان خرابی دستگاه شما توسط متخصص اعزامی ما به محل بررسی نشود نمیتوان عددی مبنی بر هزینه تعمیر صفحه تلویزیون آیوا به شما اعلام کرد. برای درخواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

چرا تلویزیون Aiwa در حالت HDMI صدا ندارد؟

اگر پس از اتصال کابل HDMI به تلویزیون آیوا متوجه شدید که این دستگاه تصویر دارد اما صدا ندارد باید آن را خاموش روشن کنید یا اصطلاحات ریست نمایید. درصورتی که با ریست نمودن ، مشکل صدا نداشتن آن برطرف نشد به احتمال زیاد از کابل HDMI غیر اصل استفاده کرده‌اید. در صورت ادامه دار بودن مشکل با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون آر تی سی در منزل

تعمیر کنترل تلویزیون RTC

تعمیر پنل تلویزیون RTC

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون آر تی سی

نمایندگی تعمیر تلویزیون RTC

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
.