• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تهران

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل در شهر تهران و حومه

اگر تلویزیون را از خانوداه‌ها بگیریم آیا وسیله‌ای برای گذراندن اوقات فراغت خود پیدا می‌کنند؟ جواب اکثر اوقات منفی است و احتمالا این جعبه جادویی یکی از مهمترین ابزارها در خانه برای سپری کردن تایم فراغت است. تماشای فیلم و سریال،برنامه خبری و مستند و غیره می‌تواند اعضای خانواده را چندین ساعت در پای تلویزیون میخکوب کند. با این اوصاف، جای تعجب ندارد که در هنگام خرابی تلویزیون X-Vision خود احساس ناراحتی کنید و حتی افسرده شوید. چون خیلی از افراد جامعه نمی‌توانند بدون این دستگاه زندگی کنند و نوعی جنون به وجود این دستگاه در خانه‌شان پیدا کرده‌اند. اما در کل نباید به خود نگرانی راه دهید؛ نه برای خرابی دستگاه تلویزیون و نه برای مقدار هزینه‌ای که روی دست شما گذاشته. چون هر دو راه حل دارد. اولین مورد با تماس با شماره 02177784280 می‌توانید از تی وی تعمیر درخواست تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن نمایید تا در اسرع وقت برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اقدام لازم انجام شود. برای مورد دوم و کاهش هزینه نیز راه حل وجود دارد و شما می‌توانید با سرویس تلویزیون ایکس ویژن به صورت دوره‌ای و مرتب می توانید از پرداخت هزینه‌های گرافی در حد 2X تا 5X برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن جلوگیری نمایید و فقط با متقبل شدن هزینه X و گاهی اوقات تا نصف X و حل مشکلات جزئی دستگاه از بزرگ شدن آنها پیشگیری کنید. پس سریعا با شماره 02177784280 تماس حاصل کنید تا کارشناس شما را راهنمایی کند. در صورت لزوم می‌توانید از دیگر خدمات ما تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون جی پلاس نیز استفاده نمایید.

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تهران

در صورت بروز مشکل در تلویزیون ایکس ویژن تان بهتر است به جای اعتماد به تعمیرکاران ناشی و کارنابلد دو مورد را حتما به یاد داشته باشید. یک اینکه مشکل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود و یک دفعه‌ای بروز نکرده و قطعا در طول زمان ایجاد شده که تنها راه درمان آن سرویس تلویزون ایکس ویژن به صورت مرتب و ذوره‌ای است تا مشکلات به یک باره سراغ دستگاه شما نیاید؛ و مورد دوم به تعمیرکار تلویزیون X-Vision شما مربوط است که برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید یا تشدید مشکل قبلی، الزامیست که حتما به کارشناس تلویزیون ایکس ویژن که به دانش روز فنی وارد است و می‌تواند تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تهران را به خوبی انجام دهد، مراجعه کنید. پس سریعا با شماره 02177784280 تماس حاصل کنید تامتخصص به محل شما اعزام گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

تی وی تعمیر شما را از هر گونه نگرانی و دردسر خرابی تلویزیون تان نجات می دهد. چگونه؟! با شعبات و تعمیرگاه‌هایی که در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دارد. در این شعبات بیش از 100 کارشناس مجرب تلویزیون X-Vision باتجربه چندین ساله و دانش فنی روز تعمیرات تلویزیون هوسمند مشغول به کار هستند که در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و دستگاه را سالم تحویل شما می‌دهند. البته در صورت نیاز دستگاه شما به کارگاه تخصصی تلویزیون تی وی تعمیر منتقل می‌شود تا تست‌های لازم برای عیب‌یابی و رفع آن انجام شود. تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات انجام شده کارشناسان خود هر نوع خدمات تعمیراتی را بر روی انواع مدل قدیمی و جدید تلویزیون های X-Vision ارائه می‌دهد. جالب است بدانید و دوستان خود نیز اطلاع دهید که تمامی این خدمات در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران با گارانتی 180 روزه انجام می‌پذیرد تا مستری کار تعمیرات خود را ا آسودگی خاطر به ما بسپارد.

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شمال تهران

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل از خدمات ارزنده ما به مشتریان وفادار است. چنانچه ساکن شمال تهران هستید و به دنبال سرویسکارانی جهت سرویس و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در منزل هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شمال تهران است. مرکز ما شامل افراد متخصص و با تجربه بوده و در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما می‌باشند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران

گاهی ممکن است تلویزیون شما دچار مشکلات جزئی و ساده‌ای باشد که برای تعمیر آن نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی نیست. حال باید چه کار کرد؟! شما می توانید در صورت مشاهده مشکل و خرابی، ابتدا خوب تلاشی برای رفع خرابی کنید و در صورت ادامه یافتن خرابی، ابتدا با تعمیرگاه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران با شماره 02177784280 تماس گرفته و با در میان گذاشتن مشکل دستگاه خود آن را به صورت تلفتی و به کمک کارشناسان تی وی تعمیر برطرف کنید؛ اما اگر مشکل جدی‌تر است و به صورت غیرحضوری رفع نمی‌شود، می توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید با تعمیرگاه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن غرب تهران ما تماس بگیرید تا تعیمر کار متخصص به محل شما اعزام گردد.

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شرق تهران، آماده‌ی ارائه خدمات نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون ایکس ویژن بصورت 24 ساعته و با گارانتی 180 روزه است. تی وی تعمیر با 10 سال تجربه مفید در زمینه تعمیرات با تکیه بر متخصصان آموزش‌دیده و مجهز به دانش روز، تخصصی‌‌ترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. فقط کافیست شماره 02177784280 را لمس کنید متخصص در اسرع وقت به محل اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن جنوب تهران

تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران بوده و با تعمیر و سرویس صحیح و برطق استاندارد دستگاه شما باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن می شود. در صورتی که به دنبال افراد متخصص و قابل اعتماد و برای سرویس یا تعمیر هستید، کارشناسان ما در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن جنوب تهران آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می‌باشند. فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

سرویس تلویزون ایکس ویژن در منزل

اگر نمی‌خواهید برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل هزینه گزافی را متقبل شوید، همین الان گوشی تلفن را بردارید و برای سرویس دستگاه خود با تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران با  شماره 02177784280 تماس بگیرید. حال از خود می‌پرسید این کار چه مزیتی دارد؟! ببینید باید عرض کنیم که تی وی تعمیر همیشه به فکر جیب مشتریان وفادار خود است و به آنها گوشزد می‌کند با صرف هزینه X از پرداخت هزینه‌های 3X تا 5X جلوگیری کنید. شما با سرویس دستگاه خود می‌توانید مشکلات جزئی حل تا در آینده به ایرادات بزرگ مانند تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر صفحه نمایش، تعمیر بک لایت تبدیل نشود. به همین دلیل، به نفع شماست که برای سرویس دوره‌ای با ما تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در تهران

در تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته باز و جدا شود. در مرحله بعد لامپ‌های سوخته و خراب پیدا و لامپ سالم جایگزین شود. عمدتا تعمیرات بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به دلیل باز شدن صفحه ماژور احتمال نقص و معیوب شدن پنل وجود دارد. به همین دلیل، بیشتر تعمیرگاه‌ها از تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن صرف نظر می‌کنند و پنل جدیدی را جایگزین پنل قبلی کنند. اما تعمیرگاه تی وی تعمیر همیشه به فکر جیب مشتریان وفادار خود است و به همین خاطر با کمترین هزینه این تعمیرات را برای شما انجام می‌دهد.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

سوال اکثر مشتریان ما در صورت خرابی نور پس زمینه یا بک لایت این است که هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن چقدر است؟ در پاسخ باید عرض کنیم تا زمانیکه تعمیرکار متخصص ما به محل اعزام نگردد و میزان خرابی دستگاه شمار را بررسی نکند، نمی‌توان در مورد هزینه تعمیرات بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به شما عددی را اعلام کرد. پس برای ازریابی دقیق و درخواست متخصص با شماره 02177784280 با ما تماس بگیرید.

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

برخی از کاربران تلویزیون‌های X-Vision در تماس ما از این مسئله شکایت دارند که چرا تلویزیون خود به خود خاموش و روشن می‌شود؟ یا چرا با تاخیر روشن می‌شود؟ باید بدانید که به احتمال زیاد برد پاور تلویزیون شما خراب شده و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. باید بدانید که برد پاور برق مورد نیاز قطعات تلویزیون را فراهم می‌کند. درصورتی که با این ایراد مواجه شدید، می‌توانید با تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل با عیب‌یابی دقیق، تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن را به شما ارائه دهند. تلویزیون های ایکس وی ژن از جمله برندهای باکیفیت موجود در بازار به شمار می آیند که در سایز و مدل متنوع LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیر به بازار عرضه می‌شوند. این مدل‌ها رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده. اما کیفیت و عملکرد بالای تلویزیون ایکس ویژن تضمینی بر عدم ایجاد خرابی نیست. تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن یکی از همان مشکلات است در اثر نوسانات برقی ایجاد و دستگاه با خرابی مواجه می‌کند.

کدام مدل و سایز تلویزیون ایکس ویژن قابل تعمیر است؟

اگر تلویزیون به یکبار خاموش شود، یا در صورت وجود تصویر صدا قطع گردد یا خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی روی صفحه ظاهر شود از مشکلات متداول تلویزیون ایکس ویژن هستند. تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 یکی از همان مدل‌هایی است که با رعایت کلیه نکات فنی و به شکل تخصصی در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران انجام می شود. این محصول، یکی از تلویزیون های پر طرفدار برند ایکس ویژن است که از قابلیت هایی همچون گیرنده دیجیتال داخلی بهره مند می باشد. گفتنی است انواع ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر در این مجموعه فراهم شده و به تعمیرکاران تعمیرگاه تی وی تعمیر امکان انجام تعمیرات بی دردسر را می‌دهد. پس بدون تعلل برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 با شماره 02177784280 تماس بگیرید. برخی مشکلات رایج تلویزیون:

روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
ترکیب شدن رنگها
از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
و…
کارشناسان ما با تکیه بر دانش روز خود تضمین رفع هر گونه مشکل دستگاه شما را می دهند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30

سوالات متداول تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن

چگونه تلویزیون ایکس ویژن خود را عیب یابی نماییم؟ تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن کار خطرناکی است و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده انجام شود، در این بخش سوالات و آموزش های لازم برای رفع مشکل را ارائه داده‌ایم.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل چقدر است؟

دوست عزیز باید عرض کنیم تا میزان خرابی دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص ما بررسی و ارزیابی دقیق نشود نمیتوان در مورد هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل نظری داد و عددی به شما اعلام کرد. پس برای بررسی دقیق با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

گارانتی تعمیرات تلویزیون X-Vision چگونه است؟

برای آسودگی خاط مشتریان عزیز باید اعلام کنیم تمامی خدمات ما با ضمانت 180 روزه گارانتی می شود.

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ایکس ویژن در این مرکز انجام می شود؟

این مشکل به دلایل مختلفی چون عدم استفاده ی درست از اسپری برای تمیز کردن صفحه ی تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت دستگاه به تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون ایکس ویژن نیاز پیدا می کند. مشکل آبخوردگی دچار اختلالات ساختاری فرواوانی شوند. به طور کلی می توان گفت که پنل از قطعات اصلی تلویزیون به شمار می رود دچار خرابی شود. پس برای جلوگیری از مشکلات جدی تر با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن چقدر است؟

باید عرض کنیم که هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن فقط با بررسی دقیق دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص به شما اعلام می گردد و تا قبل آن نمی توان عددی مبنی بر هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به ارائه داد. پس برای درخواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

دلیل تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون ایکس ویژن نشانه های متعددی دارد که مهم ترین آن استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 در محل انجام می شود؟

بله، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 در محل که از مدل های پرطرفدار این برند خوب است توسط تعمیرگاه ما انجام می شود. با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون LE-29D30 ایکس ویژن چقدر است؟

تا زمانیکه میزان خرابی پنل تلویزیون LE-29D30 ایکس ویژن توسط متخصص ما بررسی نشود نمی توان در مورد هزینه تعویض پنل تلویزیون LE-29D30 ایکس ویژن یا تعمیر پنل تلویزیون LE-29D30 ایکس ویژن به شما عددی را اعلام کرد. پس با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 نیز در این مرکز انجام می شود؟

بله، تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 از دیگر خدماتی است که توسط تعمیرگاه ما به مشتریان وفادار این مدل پرطرفدار ارائه می گردد. بک لایت یکی از قطعاتی است که در فرایند تعمیر تلویزیون ایکس ویژن LE-29D30 مورد بررسی و ترمیم یا تعویض قرار می گیرد.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ال سی دی

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر ریموت تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر صفحه تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر یو اس بی تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر پنل تلویزیون ایکس ویژن

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
.