• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون تی سی ال

تعمیر تلویزیون تی سی ال

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون تی سی ال در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون تی سی ال جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون تی سی ال در منزل در شهر تهران و حومه

از برندهای چینی نوع ظهور در بازار لوزام خانگی ایران و جهان TCL است. هرکسی در ایران وقتی آگاه می‌شود کالایی که درحال خریداری آن است ساخت کشور چشم بادامی‌هاست، از خرید آن منصرف می‌شود. اما باید عرض کنیم که مارک تی سی ال با اینکه تولید کشور چین است اما از برندهای خوبی این کشور است که در زمینه تولید لوزام خانگی علی‌الخصوص تلویزیون در بازار ایران بسیار خوب کار کرده است. این برند همه نو ع لوازم خانگی تولید می‌کند اما محصولات صوتی و تصویری آن بیشتر به دل ایرانیان نشسته و توجه آنان را جلب کرده است. با توجه به فروش خوب تلویزیون تی سی ال در بازار ایران، به نظر می‎‌رسد کیفیت ساخت این محسوب رضایت مشتریان را جلب کرده است. اما باید گفت هر محصولی هر چقدر هم خوب و باکیفیت، چون به دست بشر ساخته شده بلاخره یک روز خراب می‌شود و برندهای خوب سامسونگ، سونی، الجی و دوو نیز ار این قضیه مستثنا نیستند. به عبارت بهتر، با توجه به استفاده زیاد افراد خانواده از این جعبه جادویی امکان ندارد شما یک روز از خواب بلند نشوید و برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در محل توسط تعمیرکاران متخصص تعمیرگاه و تعمیرگاه تی وی تعمیر شماره 02177784280 را لمس نکنید و با کارشناسان ما ارتباط نگیرید. متخصصان قنی ما تلویزیون TCL شما را  بررسی کامل همراه با عیب یابی می‌کنند و برای رفع عیب در مورد هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در منزل با شما هماهنگی لازم را انجام می‌‎دهند؛ در صورتی که شما رضایت انجام تعمیرات را امضا، تعمیرکار تلویزیون تی سی ال کار خود را شروع و در کسری از ساعت دستگاه شما را سالم تحویلتان می‌دهد. در روند تعمیرات تلویزیون تی سی ال در تهران دو کار توسط تی وی تعمیر برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز انجام می‌شود. اولین مورد گارانتی 180 روزه دستگاه بعد از تعمیرات توسط کارشناس ماست تا مشتری با اعتماد کامل تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارد. دوم با توجه به وضع اقتصادی حال حاضر، الویت متخصصان ما تعمیرات تلویزیون تی سی ال شماست و فقط در صورت عدم تعمیر قطعه معیوب از قطعات اصل و اورجینال برای تعویض استفاده می‌کنیم تا مشکل شما برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. ذکر اینکه ضروری است که تعویض قطعات فقط با رضایت کامل مشتری انجام می‌پذیرد. پس اگر تلویزیون LCD و LED برند تی سی ال شما خراب شده یا نیاز به سرویس دارد در هر نقطه از تهران که هستید فرقی ندارد شمال یا جنوب، شرق یا غرب با تعمیرگاه تی وی تعمیر برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در منزل تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرکار به کمک شما بشتابد. فقط شماره 02177784280 را لمس بفرمایید تا کارشناس ما علاوه‌بر تعمیر مذکور، در صورت لزوم برای کمک در زمینه تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون ال جی و تعمیر تلویزیون دوو نیز به محل اعزام گردد.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در تهران

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در تهران

تعمیر تلویزیون تی سی ال در تهران و حومه یکی از خدمات تی وی تعمیر است که با لمس شماره 02177784280 به راحتی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. تعمیرات تلویزیون تی سی ال در محل از دیگر خدماتی است که جهت راحتی حال مشتریان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه و همچنین اعتماد آنها به ما برای تعمیر تلویزیون تی سی ال آنها و اینکه تعویض قطعات فقط در صورت عدم تعمیر قطعات معیوب با رضایت کامل خودشان با قطعات اصل انچام شود. پس از این زمان به بعد دیگر تگران خرابی دستگاه تی وی خود نباشید؛ چون هم هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در تهران متناسب با جیب شما و وضع اقتصادی حال کاملا منصفانه محاسبه می‌گردد و هم اینکه ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در منزل به شما با گارانتی 180 روزه ارائه می‌دهیم.

هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال در محل

خیلی از مشتریان در تماس با تی وی تعمیر اولین پرسشی که دارند این است که هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال آنها چقدر است؟ باید اذعان کنیم تا وقتی دستگاه خراب شما توسط کاشناس مجرب ما مورد ارزیابی کامل قرار نگیرد نمی‌توانیم در مورو قیمت تعمیرات تلویزیون تی سی ال شما عددی را اعلام کنیم. پس برای بررسی دستگاه خراب خود سریعا با لمس شماره 02177784280 با ما ارتباط بگیرد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون تی سی ال تهران

در زمان تعمیر تلویزیون تی سی ال ای دی یا ال سی دی، تمامی قطعات الکترونیکی توسط تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون تی سی ال در تهران مورد آزمایش و عیب‌یابی کامل قرار می‌گیرد و ابتدا ایرادهای موجود مشخص می‌گردد. در گام دوم، بعد اعلام تمام مشکلات موجود و هزینه رفع آنها به مشتری محترم، در صورت رضایت و پذیرش مشتری کار تعمیر آغاز می‌شود. قابل ذکر است تمام خدمات ارائه شده توسط تی وی تعمیر با گارانتی 180 روزه تضمین می‌شود و در صورت بروز هرگونه اشکال در طول این مدت در خدمات تعمیراتی انجام گرفته، بازبینی و تعمیر دوباره همان قطعه بدون هزینه انجام می‌شود. پس تعلل نکنید و با لمس شماره 02177784280 با ما ارتباط بگیرد.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون تی سی ال شمال تهران

کارشناسان تی وی تعمیر با افتخار آماده رفع مشکلات تلویزون تی سی ال شما در تمام نقاط تهران و حومه هستند؛ تعمیرگاه مرکز تعمیر و سرویس تلویریون TCL در تعمیرگاه تعمیر تلویزیون تی سی ال شمال تهران آمادگی دارد تا به صورت شبانه روزی سرویسکاران را به محل اعزام نماید. فقط کافیست شماره 02177784280 را لمس بفرمایید.

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون تی سی ال غرب تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون تی سی ال غرب تهران مانند دیگر نواحی آماده انجام تعمیرات و حل مشکلات تلویزیون TCL به صورت 24 ساعت شبانه روز است. در این شعبه از مرکز تی وی تعمیر خدمات نصب، سرویس تلویزیون تی سی ال به دست تعمیرکار با دانش فنی روز دنیا انجام می‌پذیرید و همیشه رضایت مشتری در اجرای تعمیرات الویت کار ماست.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون تی سی ال شرق تهران

تعمیر مدل‌های مختلف ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و حتی خمیده هوشمند تلویزیون تی سی ال توسط تی وی تعمیر در تعمیرگاه تعمیر تلویزیون تی سی ال شرق تهران انجام می‌شود. این مرکز با داشتن 100 متخصص مجرب در همه شعبات، تعمیرات تلویزیون TCL شما را به صورت تضمینی و با گارانتی 180 روزه انجام می دهد. تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال از جمله خدمات ماست. پس فقط شماره 02177784280 را لمس کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال شرق تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون تی سی ال جنوب تهران

اگر تلویزیون TCL شما خراب شده و نیاز به تعمیر کار متخصص تی وی دارید، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس حاصل کرده تا تی وی تعمیر در تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون تی سی ال جنوب تهران، سرویسکار تلویزیون تی سی ال را برای شما اعزام کند.

سرویس تلویزیون تی سی ال در محل

یکی از کار خدماتی تعمیرگاه تت ارائه می‌دهد و 99 درصد مشتریان از آن فرار می‌کنند سرویس تلویزیون تی سی ال در محل است. چرا باید سرویس تی وی انجام دهیم؟ چون با سرویس دوره‌ای می توانید هزینه 3X خود را برای تعمیرات تلویزیون تی سی ال در تهران به X یا حتی نصف X کاهش دهید. کاری که خیلی از مشتریان آن را خرچ اضافی پول می‌دانند. اما با انجام به موقع سرویس تلویزیون تی سی ال در منزل جیب شما به خرچ کردن اضافی نمی‌افتد و تی وی تعمیر فقط برای کاهش هزینه‌های شما همچین خدمتی را ارائه می‌دهد.

تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال در تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال در تهران

بک لایت تلویزیون، جز قطعات اساسی و مهم در تشکیل تصویر در صفحه نمایش تلویزیون است. این قطعه به کمک لامپ فلورسنت، نور را برای تشکیل تصویر به پنل سیستم منتقل می‌کند. خوب است بدانید خرابی بک لایت با کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون اتفاق می‌افتد و مشتری را به درسر می‌اندازد. ایجاد مشکل در نور پس زمینه باعث قطعی ناگهانی تصویر می‌گردد که در ان موقع دستگاه شما به تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال در تهران نیاز مبرم پیدا می‌کند. به دلیل ارتباط مستقیم بک لایت با پنل تلویزیون، نحوه تعمیر این قسم تبسیار حساس است. پس به اشتباه برای کاهش هزینه‌های خود به با تعمیرکار ناشی برای تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال تماس نگیرید. با شماره 02177784280 تماس حاصل کرده تا سرویسکار مجرب تی وی تعمیر در کسری از زمان به کمک شما بشتابد.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال

در این مورد تا زمانیکه تعمیرکار متخصص ت به محل اعزام نشود و میزان خرابی دستگاه شماه را مورد ارزیابی کامل قرار ندهدف نمی‌توان تخمین درستی برای هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال به شما مشتری عزیز ارائه داد. پس سریعا با لمس شماره 02177784280 کارشناس ما برای اعزام به محل ارتباط بگیرید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال

سوالات متداول تعمیرات تلویزیون تی سی ال

اولین قدم برای تعمیرات تلویزیون تی سی ال یا سرویس تلویزیون تی سی ال، تشخیص مشکل و عیب‌یابی است. اینجاست که مجموعه سوالات متداول می‌تواند پاسخگو شما باشد؛ زیرا مشکلات و معایب تلویزیون‌های هوسمند و نسل جدید امروزی از هر برندی که باشد عموماً با یکدیگر یکسان است. با دنبال کردن این بخش می‌توانید علت بسیاری از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را بیابید و خودتان حل کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون تی سی ال من چقدر است؟

دوست عزیز، تا زمانیکه تعمیرکار متخصص ما به محل اعزام نشود و میزان خرابی دستگاه بررسی کامل نشود نمی توانیم در مورد قیمت تعمیر تلویزیون تی سی ال عددی به شما اعلام کنیم. برای درخواست و اعزام سرویسکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر مین برد تلویزیون تی سی ال به چه دلایلی انجام می شود؟

تعمیر مین برد تلویزیون تی سی ال عموما بخاطر مواردی چون فرسودگی و کارکرد بیش از حد تلویزیون است. البته در این میان تداوم استفاده از کابل های نامرغوب نیز پدید آورنده ی تداخلات مین برد می باشد.

تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال در چه زمانی باید صورت پذیرد؟

پنل اصلی ترین قطعه ی تلویزیون است که 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه شما را تشکیل و احتمال دارد در اثر عوامل تخریب کننده ای چون آب خوردگی، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی دچار خرابی های جدی شود. به دلیل قیمت بالا عموما تعمیرکاران پیشنهاد تعویض پنل تلویزیون تی سی ال را نمی دهند و خرید تی وی جدید گزینه مناسب تری است. اما کارشناسان ما تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال شما را در الویت کار قرار داده اند. پس به ما اعتماد کنید و با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال چقدر است؟

تا وقتی که تعمیرکار متخصص ما به محل اعزام نشود و میزان خرابی دستگاه بررسی کامل نشود نمی توانیم در مورد هزینه تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال عددی به شما اعلام کنیم. برای درخواست سرویسکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون تی سی ال چقدر است؟

برای اعلام عددی مبنی بر قیمت تعمیر صفحه تلویزیون تی سی ال به شماف حتما باید تعمیرکار کار متخصص ما به محل اعزام و میزان خرابی را بررسی کند. پس سریعا با ما با شماره 02177784280 تماس بگیرید و در خواست تعمیرکار کنید.

آیا ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون تی سی ال باعث خرابی آن می شود؟

بله، در صورت بروز این مشکل برای تعمیر ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون تی سی ال خود با ما با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا سوختن بک لایت تلویزیون TCL باعث خرابی دائمی آن می شود؟

خیر، اگر تلویزیون شما صدا دارد اما تصویر ندارد؛ لازم است بدانید که بک لایت تلویزیون شما سوخته است و باید تعویض گردد. برای تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال خود با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا خط افتادن بر روی تلویزیون تی سی ال قابل رفع است؟

وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون، خرابی برد تیکان و خرابی فلت‌های ارتباط دهنده همه از عواملی هستند که موجب به وجود آمدن خط عمودی بر روی تصویر تلویزیون TCL میشود. برای تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال خود با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

دلیل سیاه شدن تصویر تلویزیون تی سی ال چیست؟

سیاه شدن تصویر تلویزیون تی سی ال می‌تواند از سوختن بک لایت تلویزیون باشد اما این مشکل دلایل دیگری هم دارد مانند پیکسل سوختگی و خرابی پنل تلویزیون. برای تعمیر بک لایت تی سی ال خود با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون تی سی ال ال سی دی

تعمیر تلویزیون تی سی ال ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون تی سی ال

تعمیر تلویزیون تی سی ال

تعمیر ریموت تلویزیون تی سی ال

تعمیر صفحه تلویزیون تی سی ال

تعمیر یو اس بی تلویزیون تی سی ال

تعمیر پنل تلویزیون تی سی ال

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
.