• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون جنرال

تعمیر تلویزیون جنرال تهران

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون جنرال در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون جنرال جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون جنرال در منزل در شهر تهران و حومه

از برندهای که فقط در خانه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها می‌توان آن را یافت، مارک جنرال است. اغلب با نام جنرال الکتریک نیز شناخته می‌شود. جنرال یکی از برندهای خارجی در بازار ابران و جهان است که محصولات باکیفیتی ازجمله تلویزیون جنرال را وارد بازار کرده است. شرکت General در تولید لوازم خانگی بخصوص تلویزیون در انواع مختلف LCD، LED، OLED و غیره فعالیت چشمگیری دارد. با وجود کیفیت و کارایی بالای تلویزیون جنرال، بروز مشکل و خرابی در آن اغلب کمتر اتفاق می‌افتد. این یعنی اعتبار و کیفیت بالای برند ضامن عدم خرابی دستگاه شما نیست و هر محصول برقی دچار خرابی می‌شود. در مواقعی خرابی لازم است درست رفتار کنیم و با آرامش کامل برای تعمیر تلویزیون جنرال به تعمیرکار متخصص برند General مراجعه کنیم. در همین راستا، مجموعه تی وی تعمیر برای پاسخگویی به نیاز شما در زمینه خدمات پس از فروش نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون جنرال راه‌اندازی شده است. تعمیرگاه ما با بیش از 100 متخصص مجرب با تجربه بالای 10 ساله و تسلط به دانش فنی روز در زمینه تعمیرات تلویزیون جنرال الکتریک می‌تواند در همان روز تماس شما با شماره 02177784280 به منزلتان آمده و با ارائه خدمات اصولی و استاندارد برپایه گارانتی 180 روزه دستگاه را سالم تحویل شما دهد. همان‌طور که گفته شد تمامی خدمات با گارانتی 180 روزه ارائه می‌گردد تا شما با خیال راحت با ما تماس بگیرید. در صورت لزوم می‌توانید از خدمات دیگر ما تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده نمایید.

تعمیر تلویزیون جنرال الکتریک تهران

تعمیرات تلویزیون جنرال در منزل

تلویزیون GENERAL شما یکی از حساس‌ترین لوازم الکترونیکی خانه شماست که هرگونه نوسان برقی و ضربه فیزیکی به آن می‌تواند موجب خرابی مدام‌العمر آن شود. پیچیدگی و پیشرفت در ساخت تلویزیون های جنرال باعث شده که تنها کارشناسان مسلط به دانش روز و آموزش‌دیده General بتوانند از پس کار نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون جنرال برآیند. از جمله خدمات تعمیرگاه تی وی تعمیر نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون جنرال در محل توسط متخصصان باتجربه 10 سال به بالاست که با استفاده از تجهیزات تخصصی پیشرفته انجام می‌شود. بسیاری از افراد نگران خسارات وارده به دستگاه خود از سمت سرویسکاران و تعمیرکاران نابلد و ناشی هستند. مرکز ما متعهد است که تنها از تکنسین‌های باسابقه بیش از هزاران تعمیر تلویزیون جنرال استفاده نماید و تمامی مراحل کار را با گارانتی 180 روزه تضمین کند. بدون درنگ با شماره 02177784280 تماس بگیرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون جنرال الکتریک در تهران

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون جنرال الکتریک در تهران

اگر به تازگی منزل خود را تغییر داده‌اید و نیاز به نصب، تعمیر و یا سرویس تلویزیون جنرال دارید، با خیال راحت شماره 02177784280 را لمس کنید تا تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون جنرال در تهران تعمیرکار متخصص برند GENERAL را برای شما اعزام کند. تعمیرگاه ما تعمیر و سرویس صحیح و اصولی دستگاه شما را برعهده می‌گیرد که باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. در صورتی که به دنبال افراد متخصص و قابل اعتماد با تجربه 10 سال به بالا برای رفع ایرادات تلویزیون خود احتیاج دارید، سرویسکاران و تعمیرکاران ما آماده خدمت‌رسانی به شما شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز می‌باشند. ساکنان شمال، شرق، غرب و جنوب تهران اصلا نگران نباشند و با خیال راحت شماره 02177784280 را لمس کنند تا تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون جنرال الکتریک در تهران، تعمیرکار تلویزیون GENERAL را به محل شما اعزام کند.

سرویس تلویزیون جنرال الکتریک در منزل

سرویس تلویزیون جنرال الکتریک در منزل

تی وی تعمیر همیشه به مشتریان وفادار خود گوشزد می‌کند که سرویس تلویزیون جنرال الکتریک خود را فراموش نکنند. اینکار باعث می‌شود تا هزینه تعمیرات به شدت کاهش یابد و بجای صرف هزینه 2X تا 5X با خرج هزینه X یا حتی نصف X می‌توانند تمام مشکلات دستگاه خود را رفع نمایند. سرویس تلویزیون جنرال در منزل از خدمات ارزنده ما به مشتریان وفادار است که با لمس شماره 02177784280 سرویسکار تلویزیون GENERAL به محل اعزام می‌گردد.

مشکلات متداول تلویزیون جنرال الکتریک

مشکلات متداول تلویزیون جنرال الکتریک کدام است؟

برخی از مشکلات رایج تلویزیون های جنرال الکتریک:

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است
  • پورت های HDMI و USB تلویزیون از کار افتاده است
  • تصویر وضوح ندارد و تار است
  • رنگ های تلویزیون قاطی می شوند
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود یا خیلی کند روشن می شود
  • تصاویر کش می آیند یا جمع می شوند

اگر هر یک از موارد بالا و یا ایرادات دیگری را در تلویزیون جنرال الکتریک خود مشاهده کردید، بلافاصله برای تعمیر آن شماره 02177784280 را لمس کنید تا مشکل دستگاه شما تشدید نشود. تعمیرکاران و سرویسکاران ما با تجربه و دانش تخصصی به روز خود قادر به رفع اصولی تمامی مشکلات تلویزیون های جنرال، در هر مدل و سایز هستند.

اعزام تعمیرکار تلویزیون جنرال در محل شما

یکی دیگر از خدمات ما اعزام تعمیرکار تلویزیون جنرال در محل شماست. خدمتی که خیلی از تعمیرگاه‌های تلویزیون در تهران انجام نمی‌دهند. کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا متخصص اعزام گردد.

تعمیرکار تلویزیون جنرال در محل

سوالات متداول در مورد تعمیر تلویزیون جنرال

در این قسمت تمام سوالات متداول تعمیر تلویزیون جنرال الکتریک بیان می‌شود. اولین قدم برای تعمیر این دستگاه، تشخیص مشکل و عیب‌یابی دقیق دشتگاه است. اینجاست که پای مجموعه سوالات متداول تعمیرات تلویزیون جنرال الکتریک به ماجرا باز می‌شود؛ زیرا مشکلات و معایب تلویزیون از هر برندی که باشد عموماً با یکدیگر یکسان است. این بخش را دنبال کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون جنرال در تهران چقدر است؟

همیشه در گفتگو با مشتریان این سوال زیاد از کارشناسان ما پرسیده می شود؛ در پاسخ باید عرض کنیم تا وقتی تعمیرکار متخصص GENERAL به محل شما اعزام نگردد و میزان خرابی دستگاه شما را تخمین نزند، نمی توانیم عددی مبنی بر هزینه تعمیر تلویزیون جنرال در منزل در تهارن به شما اعلام کنیم. پس برای درخواست متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا خدمات شما با گارانتی ارائه می شود؟

بله، تمامی خدمات تعمیرگاه تی وی تعمیر از نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون جنرال با گارانتی 180 روزه ارائه می گردد.

هزینه تعویض پنل تلویزیون جنرال چقدر است؟

پنل تقریبا 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه را تشکیل می دهد و این یعنی در صورت خرابی کارشناسان ما بجای تعمیر پنل تلویزیون جنرال پیشنهاد تعویض پنل تلویزیون جنرال و یا حتی خرید دستگاه جدید را می دهد. برای دریافت مشاوره کامل تر با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون جنرال چقدر است؟

خرابی پنل تلویزیون مساوی با از دست رفتن کل دستگاه. چون پنل تقریا 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه شما را شامل می شود و در صورتی خرابی به جای تعمیر تلویزیون جنرال باید به فکر تعویض پنل ویا حتی خرید دستگاه تی وی جدید باشید. در صورت نیاز با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر پاور تلویزیون جنرال در چه صورتی اتفاق می افتد؟

در منابع تغذیه به کمک يک ترانزيستور، جريان عبوری از ترانس، هزاران بار در ثانيه قطع و وصل می شود تا ولتاژ متناوب فرکانس بالا توليد می شود. دارندگان تلویزیون جنرال می توانند جهت تعمیر پاور تلویزیون جنرال با شماره 02177784280 تماس بگیرند.

تعمیر برد تیکان تلویزیون جنرال در چه صورت انجام می شود؟

برد تیکان در همکاری با مین برد دستگاه، خصوصیاتی چون شدت رنگ و روشنایی تصاویر را شکل می دهد. این برد بخشی از پنل است و عواملی مانند آبخوردگی، اصابت ضربه، نوسان برق و غیره باعث خرابی پنل و اختلال در برد تیکان می شود. در این صورت به تعمیر برد تیکان تلویزیون جنرال نیاز می شود.

تعمیر فلت تلویزیون جنرال در چه صورت انجام می شود؟

خرابی فلت تلویزیون ال جی از آن دست ایراداتی است که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق می‌افتد. در این زمان دستگاه شما به تعمیر فلت تلویزیون جنرال نیاز خواهد داشت.

تعمیر برد تلویزیون جنرال در چه صورتی اتفاق می افتد؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و روشن نشدن آن از مشکلات رایج تلویزیون‌های ال جی است که دلیل اصلی آن خرابی برد تلویزیون ال جی است. در این صورت باید برای تعمیر مین برد تلویزیون جنرال با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون جنرال ال سی دی

تعمیر تلویزیون جنرال ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون جنرال

تعمیر تلویزیون جنرال ال سی دی

تعمیر ریموت تلویزیون جنرال

تعمیر صفحه تلویزیون جنرال

تعمیر یو اس بی تلویزیون جنرال

تعمیر پنل تلویزیون جنرال

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)
.