• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون دوو

تعمیر تلویزیون دوو در محل

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون دوو در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون دوو جهت ارائه خدمت به محل مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون دوو در منزل در شهر تهران و حومه

برند دوو از جمله کمپانی‌های است که از زمان خیلی دور تا به حال، در بازار ایران در حال فعالیت است. بطوری که انواع اقسام لوازم خانگی این کمپانی در خانه خانواده‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت دوو با محصولات با کیفیت خود به عنوان رقیب سرسختی برای سامسونگ، سونی و ال جی در بازار ایران حضور دارد و با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، محصولات جدید و نسل جدیدی را به خانه خانواده‌های روانه کرده است. به همین دلیل شنیدن و دیدن نام دوو به راحتی از خرید آن چشم‌پوشی نمی‌کنیم و حتما به عنوان یک گزینه با کیفیت در کنار سامسونگ، سونی و ال جی قرار خواهد گرفت. یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی که برند DAEWOO تولید و روانه بازار مصرف می‌کند، تلویزیون دوو است. جعبه جادویی که امروزه هرچه پیشرفته‌تر باشد، گزینه مناسب‌تری برای خرید خواهد بود. قطعا یکی از اصلی و مهمترین سرگرمی‌ خانواده تماشای تلویزیون است. برنامه های خبری، مستندها، فیلم، سریال و هزاران برنامه مفرح دیگر که اعضای خانواده پای تلویزیون میخ‌کوب می‌کند. حال چه بهتر این دستگاه از همین برند یعنی تلویزیون هوشمند دوو  باشد. تلویزیون‌های این برند نام آشناش آسیای شرقی همانند سونی، سامسونگ و الجی با پیشرفت فناوری به سمت هوشمندی حرکت کرده و همانطور که اشاره شد، رقیب جدی برندهای مطرح دیگر است. اما از قاعده خرابی و تعمیرات مستثنا نیست و دقیقا مانند دیگر لوازم مصرفی و برقی خانه نیاز به تعمیرات و سرویس دارد. اگر شما به فکر تلویزیون خود باشید قطعا برای سرویس تلویزیون دوو در منزل با تی وی تعمیر ارتباط خواهید گرفت. ولی اگر تا لحظه مرگ از دستگاه تی وی خود کار بکشید قطعا برای تعمیر تلویزیون دوو در منزل شماره 02177784280 را لمس خواهید کرد تا تعمیرکار تلویزیون دوو به محل اعزام گردد. اما کلا در هنگام خرابی تلویزیون دوو  جای تعجب ندارد که احساس ناراحتی، کلافگی و بی حوصلگی داشته باشید. اما این احساس موقتیست چرا که کارشناسان مجرب تی وی تعمیر برای بازیابی دستگاه تی وی شما آماده خدمت رسانی در سریعترین زمان ممکن هستند. فقط کافیست شماره 02177784280 را لمس بفرمایید. ضمنا می‌توانید در کنار خدمت مذکور در صورت لزوم از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون پاناسونیک، تعمیر تلویزیون تی سی ال و تعمیر تلویزیون ال جی نیز بهره‌مند شوید.

تعمیر تلویزیون دوو در تهران

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیرات تلویزیون دوو در تهران

قبل از تعمیر تلویزیون دوو در منزل باید به این اشاره کنیم که تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه آماده تعمیرات تلویزیون دوو در تهران و حومه است. پس در صورت بروز مشکل در تلویزیون دوو‌تان، دو نکته مهم را حتما به خاطر داشته باشید. اول اینکه مشکل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود به وجود نیامده و اگر در زمان مناسب سرویس تلویزیون دوو در منزل صورت می‌پذیرفت قطعا با همچین ایرادی مواجه نمی‌شدید؛ اما حال که این مشکل ایجاد شده خودبه‌خود از بین نخواهد رفت و حتما می‌بایست برای تعمیر تلویزیون دوو در تهران سریعا شماره 02177784280 را لمس کنید. مورد دوم به هر تعمیرکار تلویزیون DAEWOO اطمینان نکنید؛ چرا که این مورد کاملا به شما مربوط است که برای رفع مشکل فعلی و همچنین جلوگیری از ایرادات جدید، متخصص تلویزیون دوو مراجعه کنید.

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون دوو در تهران

نصب تلویزیون دوو بر روی انواع پایه‌ها و سطوح از جمله دیوار و سقف، سرویس منظم و رفع ایرادات جرئی و تعمیرات تلویزیون دوو در منزل برای برطرف کردن هر گونه مشکل پیش آمده، تنها بخشی از خدمات تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه آماده خدمت‌رسانی به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون دوو در تهران است. تمامی خدمات ما برای اسودگی خاطر مشتریان محترم با گارانتی 180 روزه صورت می‌پذیرد که این امر برای اعتماد به ما خیال شما را کاملا آسوده می‌نماید. پس تعلل نکنید و سریعا با لمس شماره 02177784280 با ما ارتباط بگیرید تا در اسرع وقت سرویسکار مجرب به محل اعزام گردد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون دوو در شمال تهران

تعمیر مدل‌های متنوع تلویزیون دوو به وسیله تی وی تعمیر، تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون دوو در شمال تهران انجام می شود. این مرکز با داشتن متخصصان مجرب به صورت تضمینی و با گارانتی 180 روزه تعمیر پنل تلویزیون دوو، تعمیر کنترل تلویزیون دوو و غیره را انجام می‌دهد.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون دوو در غرب تهران

کارشناسان تی وی تعمیر با افتخار آماده پاسخگویی و رفع مشکل شما در غرب تهران هستند؛ تعمیرگاه تعمیرگاه تعمیر تلویزیون دوو در غرب تهران آمادگی این را دارد تا به صورت شبانه روزی سرویسکاران خود را به مکان مدنظر شما اعزام کند.

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون دوو در شرق تهران

تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون دوو در شرق تهران مانند دیگر شعبات تی وی تعمیر همواره آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در کل شبانه روز است. نصب، سرویس و تعمیرات ماشین تلویزیون دوو در محل از جمله خدماتی است که توسط مرکز ما ارائه می‌گردد و همیشه رضایت مشتریان در اجرای خدمات الویت ماست.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون دوو در جنوب تهران

اگر دستگاه تلویزیون دوو شما خراب شده و نیاز به سرویسکار تلویزیون DAEWOO دارید، فقط کافیست شماره 02177784280 را لمس کنید تا تی وی تعمیر تعمیرگاه تعمیر تلویزیون دوو در جنوب تهران، تعمیر کار متخصص را برای شما اعزام کند.

تعمیر تلویزیون دوو در منزل

خدمات تعمیر تلویزیون دوو در منزل توسط تی وی تعمیر

تلویزیون‌های دوو از محصولات باکیفیت موجود در بازار ایران و جهان است که با توجه به تنوع مدل‌ها، سایزها و انواع مختلف از قبیل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، در مدل‌های هوشمند و غیرهوشمند، دارای پردازنده و بدون پردازنده، دارای وای فای و بدون وایفای توانسته‌اند نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نمایند. کیفیت و عملکرد بالای هر دستگاهی از جمله تلویزیون دوو نشانه تضمین عدم بروز مشکل در آن نیست.باید بدانید و حتما می‌دانید تلویزیون دستگاهی برقی و بسیار حساس است و هرگونه ضربه، فشار، نوسان برق، تنش حرارتی و غیره می‌تواند به خرابی تلویزیون شما منجر گردد.

نگران خرابی تلویزیون‌تان نباشید. چرا که تی وی تعمیر با بیش از 100 کارشناس متعهد و مجرب با دانش روز تعمیرات تلویزیون هوشمند و غیرهوشمند دوو در کنار شماست. متخصصان ما باتجربه 10 ساله در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر می‌شوند و در صورت نیاز دستگاه تلویزیون شما را به تعمیرگاه مجهز منتقل خواهند کرد. خدمات تلویزیون دوو با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات انجام گرفته بر روی انواع مدل‌های قدیمی و جدید تلویزیون دوو توسط کارشناسان ما صورت می‌پذیرد.

تعمیر پنل تلویزیون دوو در تهران

تعمیر پنل تلویزیون دوو در تهران

پنل اصلی‌ترین جز تلویزیون دوو است که معمولا در اثر عواملی مانند رطوبت، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی دچار خرابی جدی می‌شود. باید بدانید که پنل یعنی 60 تا 70 درصد تلویزیون. به عبارت بهتر، اگر پنل تلویزیونی خراب شود عموما تعمیرگاه‌ها تصیمیم به تعویض پنل دوو می‌گیرند که اصلا به صرفه نیست و توصیه می‌شود یک تلویزیون جدید خریداری شود. اما همیشه تعویض پنل تلویزیون دوو چاره کار نیست و تی وی تعمیر با کارشناسان متعهد و مجرب خود که به دانش روز تعمیرات تلویزیون هوشمند مجهز هستند تعمیر پنل تلویزیون دوو شما را در تهران برعهده می‌گیرند. چرا باید ضرورت انجام تعمیر تلویزیون در راستای ترمیم پنل آن انجام گیرد؟چون با مواردی مانند تاخیر در روشن شدن تلویزیون، قطعی ناگهانی تصویر در تلویزیون، توقف چند ثانیه ای بی علت تصویر، تاریک و روشن شدن تصویر تلویزیون از سمت بالا و پیدایش هاله ی سیاه بر روی صفحه ی تلویزیون مواجه شده‌اید. اینجاست که سرویس و تعمیر پنل تلویزیون دوو در محل مناسب‌ترین گزینه در راستای رفع مشکلات پنل دستگاه می‌باشد. فقط کافیست شماره 02177784280 را لمس کنید تا تی وی تعمیر تعمیرگاه تعمیر تلویزیون دوو در تهران، تعمیرکار متخصص را اعزام نماید.

تعمیر کنترل تلویزیون دوو در محل

تلویزیون‌های امروزی و نسل جدید عموما دارای دو نوع ریموت کنترل هستند که برند دوو نیز این قضیه مستثنا نیست. اما گاهی برخی مشتریان تماس می‌گیرند و درخواست تعمیر کنترل تلویزیون دوو در محل را دارند. چرا؟ چون گاها برای همه افراد پیش آمده که که موقع تعویض کانال با مشکل عدم کارکرد درست ریموت کنترل مواجهه شده‌اند و در این مواقع باید اولین کاری که صورت پذیرد چک کردن باتری ریموت است و در صورت رفع نشدن ایراد سپس با لمس شماره 02177784280 سریعا با تی وی تعمیر ارتباط بگیرند.

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون دوو در منزل

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون دوو در منزل

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون دوو در محل یکی دیگر از خدماتی است که توسط تی وی تعمیر ارائه می‌گردد. در بالا اشاره شد که تلویزیون‌های هوشمند نسل جدید دارای دو کنترل هستند که همیشه احتمال خراب شدن آنها وجود دارد.

مشکلات رایج قابل رفع در تعمیرگاه تعمیر تلویزیون دوو در تهران

اگر در حین تماشای فیلم یا سریال به یکباره دستگاه تلویویزون DAEWOO شما خاموش شد یا صدای تلویزیون قطع گردد یا حتی خطوط سفید یا سیاه افقی یا عمودی بر روی صفحه نمایش تلویویزن دوو مشاهده کردید، اصلا نگران نشوید. مشکلات متداول تلویزیون دوو بسیارند که با وجود تی وی تعمیر اهمه قابل رفع هستند. برخی دیگر از خدمات ما:

روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
نفوذ مایعات به ال سی دی تلویزیون دوو
بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
ترکیب شدن رنگها
نوسانات جریان برق و خرابی تلویزیون daewoo
سوختن بک لایت تلویزیون دوو
از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون daewoo
شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
و…

 

تعمیر مین برد تلویزیون دوو

برخی دیگر از خدمات ما:

تعمیر خط افتادن بر روی تلویزیون دوو
تعمیرات سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو
تعمیر بهم ریختگی تصویر در تلویزیون دوو
تعمیر شکستگی پنل تلویزیون دوو
تعمیر مین برد تلویزیون دوو
تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

متخصصان مجرب ما بدون در نظر گرفتن مدل و نوع تلویزیون دوو شما و با تکیه بر دانش روز تعمیرات لوازم خانگی و نیز تجهیزات پیشرفته در تعمیرگاه و مجهز تی وی تعمیر، تضمین رفع هر گونه مشکل دستگاه شما را می دهند.

هزینه تعمیرات تلویزیون دوو

سوالات متداول در مورد تعمیرات تلویزیون دوو

این بخش مختص سوالات متداول تعمیر تلویزیون دوو است. سوالاتی در مورد تعمیرات بک لایت، شکستی پنل، تعویض پنل، ضربه خوردن تلویزیون، تعمیر مین برد، تعمیر صفحه نمایش تلویزیون وغیره. بنابراین اگر سوالاتی در مورد این خرابی‌ها دارید می‌انید از این بخش به جواب مدنظر خود برسید.

هزینه تعمیر تلویزیون دوو در منزل چقدر است؟

در جواب این پرسش باید عرض کنیم تا وقتی که تعمیرکار تلویزیون دوو به محل اعزام نگردد و بررسی کامل از خرابی دستگاه را انجام ندهد، نمی توانیم تخمین درستی در مورد قیمت تعمیر تلویزیون دوو درمحل اعلام کنیم. برای درخواست و اعزام تعمیرکار متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرد.

قیمت تعویض پنل تلویزیون دوو چقدر است؟

تا زمانی که میزان خرابی دستگاه تلویزیون شما توسط سرویسکار متخصص بررسی نشود نمی توانیم تخمین درستی برای هزینه تعویض پنل تلویزیون دوو یا قیمت تعمیر پنل تلویزیون دوو به شما مشتری عزیز اعلام کنیم. برای درخواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرد.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون دوو چقدر است؟

بدون بررسی میزان خرابی تی وی شما نمی توان در مورد قیمت تعمیر پنل تلویزیون دوو عددی اعلام کرد. برای درخواست سرویسکار با شماره 02177784280 تماس بگیرد.

آیا تعمیرگاه شما تعمیر مین برد تلویزیون دوو نیز انجام می دهد؟

بله، تعمیرگاه ما تعمیر مین برد تلویزیون دوو نیز انجام می دهد.

این تعمیرگاه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو نیز انجام می دهد؟

بله، تعمیرگاه ما تعمیر بک لایت تلویزیون دوو نیز انجام می دهد.

در مورد شکستگی پنل تلویزیون دوو چه باید کرد؟

درصورتی که به پنل تلویزیون ضربه‌ای وارد شود و موجب شکستگی آن شود راهی جزء تعویض پنل تلویزیون نیست؛ چون پنل تلویزیون 60 تا 70 درصد قیمت تلویزیون را تشکیل می‌دهد و تعمیر آن توصیه نمی گردد.

در مقابل نفوذ مایعات به ال سی دی تلویزیون دوو چه کاری باید انجام داد؟

برای جلوگیری از نفوذ مایعات به پنل تلویزیون از اسپری کردن مایع تمیز کننده به صورت مستقیم به صفحه نمایش تلویزیون خودداری کنید؛ چون باعث خرابی 100 درصدی دستگاه می شود

هزینه تعمیر ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون daewoo چقدر است؟

اگر ضربه خوردن ال سی دی تلویزیون دوو شدید باشد، تعمیر تلویزیون امکان ندارد.

آیا نوسانات جریان برق باعث خرابی تلویزیون daewoo می شود؟

بله، نوسانات جریان برق خرابی تلویزیون دوو را به همراه دارد.

برای حل سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو راهی وجود دارد؟

سیاه شدن تصویر تلویزیون دوو می‌تواند از سوختن بک لایت تلویزیون باشد اما این مشکل می‌تواند دلایل دیگری هم مانند پیکسل سوختگی و خرابی پنل تلویزیون داشته باشد که باید برای تعمیرات با شماره 02177784280 تماس بگیرد.

دلایل خط افتادن بر روی تلویزیون دوو چیست؟

وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون، خرابی برد تیکان و خرابی فلت‌های ارتباط دهنده همه از عواملی هستند که موجب به وجود آمدن خط عمودی بر روی تصویر تلویزیون دوو می‌شوند، در این صورت برای جلوگیری از تشدید شدن خرابی با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

بهم ریختگی تصویر در تلویزیون دوو به چه دلیل است؟

مشکل بهم ریختگی تصویر در تلویزیون دوو ریشه در خرابی فلت پنل COF تلویزیون دارد؛ در این مواقع با شماره 02177784280 تماس بگیرد تا تعمیرکار تلویزیون دوو بهمحل اعزام شود.

در صورت ایجاد مشکل سوختن بک لایت تلویزیون دوو چه باید کرد؟

وقتی تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد با مشکل سوختن بک لایت تلویزیون دوو روبرو شده اید. در این صورت باید با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون دوو در منزل

تعمیر کنترل تلویزیون دوو

تعمیر پنل تلویزیون دوو

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون دوو

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
.