• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون صنام

تعمیر تلویزیون صنام در منزل

جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر تلویزیون صنام در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون صنام جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

سرویس و تعمیر تلویزیون صنام در منزل در شهر تهران و حومه

کمپانی صنام با آن شعار تبلیغاتی معروف که صدای تیک می‌داد. محصولات این برند از باکیفیت‌ترین‌های بازار هستند. از محصولات معروفی که همه خواهان آن بودند، تلویزیون صنام بود. تلویزیونی که خرابی نمی‌شناسد و دارای طول عمر بالایی است. باید بدانید که شرکت صنام الکترونيک خط توليد تلويزيون رنگی صنام را از سال 1372 آغاز و کلیه قطعات استفاده شده در تلوزیون صنام اعم از پنل تلویزیون، صفحه نمایش ال ای دی و ال سی دی، برد تغذیه، مادربرد، برد تیکان و غیره، مستقیما از کمپانی سامسونگ خریداری می‌شده و دربخش کنترل کیفیت، مورد تست قرار می‌گرفت و درنهایت مونتاژ می‌شد. در ادامه با بالا رفتن میزان فروش تلویزیون SANAM و استقبال مشتریان از این محصول، تعداد درخواست برای خدمات پس از فروش از نصب و سرویس تا تعمیر تلویزیون صنام در منزل نیز افزایش یافت. اما مجموعه‌ای نبود که به این نیازها پاسخ دهد. در همین راستا، تی وی تعمیر برای پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان اقدام به راه‌اندازی تعمیرگاه تعمیرات نلویزیون صنام در تهران نمود. مرکزی که شما با لمس شماره 02177784280 می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. در صورت لزوم می‌توانید از خدمات دیگر ما تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده نمایید. جهت دریافت خدمات خرید و فروش تلویزیون شکسته ال ای دی و ال سی در تمام برندهای سونی، سامسونگ، الجی، دوو، صنام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، پاناسونیک، جی پلاس، فیلیپس، جی وی سی، توشیبا و غیره و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن به محل مدنظر شما اعزام شویم. beautyworm.com

تعمیرات تلویزیون صنام در منزل

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیرات تلویزیون صنام در منزل

یک از مشکلات دارندگان تلویزیون صنام وجود مراکز غیری است که به آنها برای تعمیر تلویزیون صنام در تهران مراجعه می‌کنند؛ ولی باید بدانید هر مرکزی دارای تخصص لازم برای رفع مشکلات دستگاه شما نیست. چه بسا یک نیروی ناشی و غیرمتخصص به تور شما گیر کند و نه تنها مشکل دستگاه شما را حل نکند، بلکه آن را دو چندان و هزینه گزافی برای تعمیرات تلویزیون صنام روی دست شما بگذارد. پس باید دقت داشته باشید که مهم‌ترین اصل یک خدمت داشتن دانش روز فنی برای رفع آن ایراد و نقص است. در تعمیرات تلویزیون صنام در منزل شاید بتوان در بیشتر مواقع قطعه معیوب را تعمیر و دوباره دستگاه را بازیابی کرد. این یعنی استفاده از قطعه اورجینال جدید دیگر نیاز نیست و اولویت تعمیرگاه تعمیر تلویزیون صنام ما تعمیر قطعات در شرایط اقتصادی موجود و کمک به جیب شما است. ما به خاطر داشتن وجدان کاری هیچ وقت اجازه نداریم دلیلی برای تعویض قطعه و یا خرج تراشی مشتریان بیاوریم. فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید تا تعمیرکار تلویزیون صنام در اسرع وقت به محل شما اعزام گردد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون صنام در تهران

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون صنام در تهران

تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون صنام در تهران با تخصص لازم، تجربه 10 ساله متخصصان و تسلط به دانش فنی روز کارشناسان از همه ی مدل‌های این پشتیبانی می‌کند. برخی از مدل‌های قابل تعمیر و سرویس:

  • تعمیر تلویزیون صنام مدل SLS-55H06
  • تعمیرات تلویزیون صنام مدل SLS-46R7
  • تعمیر تلویزیون صنام مدل SLS-50H8
  • تعمیرات تلویزیون صنام مدل SLS-55H7U
  • تعمیر تلویزیون صنام مدل SLE-32H7
  • تعمیرات تلویزیون صنام مدل SLE-42H7
  • تعمیر تلویزیون صنام مدل SLE-43H10U
  • تعمیرات تلویزیون صنام مدل SLE-49H10U
  • تعمیر تلویزیون صنام مدل SLE-50H8
  • تعمیرات تلویزیون صنام مدل SLE-48H9
  • تعمیر تلویزیون صنام مدل SLE-55H11UC
  • تعمیرات تلویزیون صنام مدل SLE-55H7U

واحد تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون صنام در تهران شرکت ما انواع خرابی دستگاه شما را حل می‌کند. سعی بر این است که حتی در مواقع عدم وجود قطعه‌ی موردنیاز از هر چیزی برای رفع نیاز بازار کمک بگیریم. شرکت صنام با گذشت زمان و پیشرفت همه جانبه‌ی خود به قطب تولید لوازم خانگی مبدل شده است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون صنام در تهران

تلویزیون های صنام از برندهای قدیمی و باکیفیت بازار ایران است که در مدل، سایز و انواع ال ای دی، ال سی دی، پلاسما، اولد و غیره، تولید و توانسته رضایت بسیاری را جلب نمایند. اما کیفیت و عملکرد بالای تلویزیون صنام شما ضامن عدم بروز مشکل نیست و هر دستگاه الکترونیکی قابلیت خراب شدن دارد. مرکز ما با بیش از 100 متخصص مجرب تلویزیون صنام در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و خدمات از جمله نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون صنام را با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات انجام گرفته برای انواع مدل قدیمی و جدید تلویزیون های صنام به شما ارائه می‌دهند.

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون صنام در تهران نصب بر روی انواع پایه و سطوح از جمله دیوار و سقف، سرویس منظم را با گارانتی 180 روزه انجام می‌دهد. پس تعلل نکنید و با لمس شماره 02177784280 با ما ارتباط بگیرید.

تعمیر تلویزیون صنام در تهران

مشکلات رایج تلویزیون صنام 

اگر در هنگام تماشای تلویزیون، خاموش شود، یا تصویر و صدا قطع گردد یا خطوط بر روی تصویر مشاهده شود، به طورکلی می‌تواند لذت تماشای تلویزیون را از شما سلب می‌کند. مشکلات متداول تلویزیون صنام اعم از:

روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
ترکیب شدن رنگها
از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
و…
متخصصان متعهد و مجرب ما با تکیه بر دانش تخصصی و نیز تجهیزات پیشرفته و به روز خود ضامن رفع هر گونه مشکل دستگاه شما با گارانتی 180 روزه است.

تعمیر تلویزیون صنام در منزل

سوالات متداول در مورد تعمیرات تلویزیون صنام

سوالات متداول و مشکلات تلویزیون صنام برای بسیاری از مردم متفاوت است؛ چرا؟! چون بسته به دانش مشتریان می‌تواند مشکلات جزئی یا بزرگ باشد. بنابراین در این بخش سوالات متداول در مورد تعمیر تلویزیون صنام را جمع‌آوری کرده‌ایم و سعی نموده ایم به تمام مشکلات و نحوه رفع عیب این دستگاه بپردازیم تا حتی الامکان بدون پرداخت هزینه و در منزل به رفع ایراد یا ایرادات بپردازید.

هزینه تعمیر تلویزیون صنام در منزل چقدر است؟

سوال 99 درصد مشتریان تی وی تعمیر. در پاسخ به شما مشتریان عزیز باید در عرض کنیم تا وقتی تعمیرکار متخصص صنام به محل شما اعزام نگردد و میزان خرابی دستگاه شما را ارزیابی دقیق ننماید، نمیتوانیم عددی مبنی بر هزینه تعمیر تلویزیون صنام به شما اعلام کنیم. پس برای درخواست متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا خدمات شما با گارانتی ارائه می شود؟

بله، تمامی خدمات مرکز تی وی تعمیر با گارانتی 180روزه ارائه می شود. برای درخواست تعمیرکار با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعویض پنل تلویزیون صنام چقدر است؟

پنل تلویزیون 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه را تشکیل می دهد که در صروت خرابی پیشنهاد ما به شما تعویض تلویزیون صنام و یا حتی خرید یک دستگاه جدید است. برای گرفتن مشاوره با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون صنام چقدر است؟

تعمیر پنل تلویزیون صنام از جمله کارهایی سختی است که توسط هر تعمیرگاهی پشتبانی نمی شود. ولی تی وی تعمیر با تکیه بر تجربه متخصصان خود تعمیر پنل تلویزیون صنام را برعهده می گیرد. همانطور که می دانید پنل قطعه ای گران قیمت است و در صورت خرابی ما به جای تعمیر تعویض پنل تلویزیون صنام و یا حتی خردی دستگاه جدید را پیشنهاد می دهیم. برای درخواست متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

علت روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون صنام؟

روشن و خاموش شدن تلویزیون صنام مربوط به برد مین و یا برد پاور دستگاه است و قطع و وصل شدن تصویر مربوط به خرابی بک لایت تلویزیون می باشد. پس به تعمیر مبین برد تلویزیون صنام و یا تعمیر تلویزیون صنام نیاز دارید. برای درخواست متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا مرکز شما به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون صنام در تهران فعالیت می کند؟

بله، تی وی تعمیر به عنوان تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون صنام در تهران فعالیت می کند. برای ارتباط با ما با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

شکستگی و ضربه خوردن پنل تلویزیون صنام؟

باید عرض شود که با شکستگی پنل تلویزیون دیگر دستگاه ارزشی ندارد و فقط شما میتوانید آن را به صورت پنل شکسته به فروش برسانید یکی از بهترین خریداران تلویزیون پنل شکسته واحد تعمیر پنل تلویزیون صنام است.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون صنام ال سی دی

تعمیر تلویزیون صنام ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون صنام

تعمیر تلویزیون صنام ال سی دی

تعمیر ریموت تلویزیون صنام

تعمیر صفحه تلویزیون صنام

تعمیر یو اس بی تلویزیون صنام

تعمیر پنل تلویزیون صنام

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
.