• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

خرید و فروش تلویزیون شکسته

خرید و فروش تلویزیون شکسته الی ای دی و ال سی دی سامسونگ، سونی، دوو، الجی، ایکس ویژن، صنام تهران

جهت دریافت خدمات خرید و فروش تلویزیون شکسته ال ای دی و ال سی در تمام برندهای سونی، سامسونگ، الجی، دوو، صنام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، پاناسونیک، جی پلاس، فیلیپس، جی وی سی، توشیبا و غیره و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن به محل مدنظر شما اعزام شویم.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

فروش و خرید تلویزیون شکسته LED و LCD در شهر تهران و حومه

خریدار تلویزیون خراب شامل خرابی در سایر قسمت های تلویزیون می باشد. اگر شما جزو آن دسته مشتریانی هستید که نمی خواهید تلویزیون خراب خود را تعمیر کنید و قصد خرید یک تلویزیون جدید را دارید ما بهترین خریدار تلویزیون خراب شما به بالاترین قیمت ممکن هستیم.

خرید تلویزیون شکسته ال ای دی

خرید و فروش تلویزیون شکسته و از کار افتاده در مرکز تی وی تعمیر انجام می شود. در صورتی که دستگاه تلویزین شما شکسته و یا از کار افتاده است می‌توانید جهت صرفه جویی در هزینه خرید یک دستگاه دیگر، تلویزیون خود را به تعمیرگاه تی وی تعمیر بفروشید. خرید تلویزیون شکسته توسط کارشناسان تعمیرات این مرکز، به منظور اوراق دستگاه و استفاده از قطعات سالم آن در تعمیر سایر دستگاه‌های معیوب صورت می پذیرد. این کار ضمن صرفه جویی در هزینه خرید یک دستگاه جدید، امکان بازیافت کالا را فراهم می سازد. بعلاوه در صورتی که کاربران هنوز اقدام به خرید تلویزیون جدید نکرده اند، با حضور در این مرکز می توانند از مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی کارشناسان مرکز تعمیرات تی وی تعمیر جهت خرید یک دستگاه تلویزیون جدید بهره مند گردند. کارشناسان این مرکز با توجه به بودجه اختصاصی و برند مورد نظر، مراجعان گرامی را در داشتن بهترین انتخاب یاری خواهند کرد.

خرید تلویزیون شکسته سامسونگ تهران

با تلویزیون شکسته خود چه کنیم ؟

بزرگ ترین مشکلی که می تواند برای تلویزیون های امروزی اتفاق بیفتد، شکستگی ناگهانی آن است. در چنین شرایطی احتمال دارد حجم خرابی های تلویزیون در حدی باشد که نتوان آن را تعمیر کرد. در واقع گاهی اوقات هزینه تعمیر تلویزیون به بسیاری قطعات تشکیل دهنده ی تلویزیون تعلق می گیرد. بنابراین بهتر است با از خدمات ویژه ی خرید تلویزیون شکسته در تعمیرگاه تی وی تعمیر استفاده کنید و پس از فروش دستگاه به فکر تهیه ی تلویزیون جدید باشید. خاطر نشان می‌نماییم که پروسه ی قیمت گذاری بر روی تلویزیون شکسته کاملا متناسب با میزان خرابی های تلویزیون شکل می گیرد. فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

خرید تلویزیون شکسته ال جی در تهران

خرید تلویزیون شکسته در تی وی تعمیر

خرید تلویزیون شکسته در این تعمیرگاه محدود به برند و نوع خاصی از تلویزیون نیست و دارندگان کلیه برندها و مدلهای تلویزیون LED و LCD می‌توانند در صورت خرابی دستگاه شان صرف نظر از نوع اشکال پیش آمده و شدت آن به مرکز تی وی تعمیر مراجعه کرده و دستگاه خود را به فروش برسانند. خرید تلویزیون شکسته توسط کارشناسان این مرکز از آن روی مزیت دارد که این اقدام، تنها پس از عیب یابی صحیح دستگاه و واکاوی قطعات آن انجام می پذیرد. تا زمانی که خرابی صد در صدی دستگاه تأیید قرار نگیرد، اقدامی جهت خرید تلویزیون شکسته انجام نمی شود. مگر در صورت تمایل صاحب دستگاه. عیب‌یابی صحیح دستگاه و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر در تعمیرگاه تی وی تعمیر سبب گشته تا بسیاری از دستگاه های تحویل داده شده به این مرکز که صاحبان آنها از تعمیرشان ناامید گشته بودند و قصد فروش آنها را داشته اند، تعمیر گشته و از بازیابی قطعات آنها صرف نظر گردد. بنابراین پیشنهاد می شود دستگاه معیوب خود را به تی وی تعمیر بسپارید تا در صورت امکان تعمیر شده و در غیر این صورت، با قیمتی کارشناسانه، توسط کارشناسان مرکز خرید تلویزیون شکسته از شما خریداری شود. فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. برخی از دستگاه‌های خرید تلویزیون شکسته در این مرکز عبارتند از:

خرید تلویزیون شکسته پاناسونیک
خرید تلویزیون شکسته سامسونگ
خرید تلویزیون شکسته توشیبا
خرید تلویزیون شکسته شارپ
خرید تلویزیون شکسته سونی
خرید تلویزیون شکسته ال جی
خرید تلویزیون شکسته اسنوا
خرید تلویزیون شکسته دوو
خرید تلویزیون شکسته هایسنس
خرید تلویزیون شکسته صنام
خرید تلویزیون شکسته ایکس ویژن
خرید تلویزیون شکسته جی پلاس
خرید تلویزیون شکسته جی وی سی
وغیره

فروش تلویزیون شکسته تهران

فروش تلویزیون شکسته به تی وی تعمیر

تمامی کاربرانی که دستگاه تلویزیون‌شان به هر دلیل از کار افتاده، می توانند با مراجعه به تعمیرگاه تی وی تعمیر، آنرا آنالیز کرده و علت اشکال پیش آمده در آن را شناسایی نمایند. کارشناسان در تی وی تعمیر تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال کرده و کیفیت نخستین آن را باز خواهند یافت. در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه قابل رفع نباشد این امکان وجود دارد که دستگاه توسط کارشناسان بخش خرید تلویزیون شکسته بررسی شده و از شما تحویل گرفته شود. دستگاه از کار افتاده پس از بررسی های کارشناسانه قیمت گذاری شده و از شما خریداری می‌شود. خرید تلویزیون شکسته و از کار افتاده در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و آنالیز عملکرد آن انجام می پذیرد.

خدمات ما:

خرید تلویزیون شکسته پاناسونیک

خرید تلویزیون شکسته سونی

خرید تلویزیون شکسته سامسونگ

خرید تلویزیون شکسته دوو

خرید تلویزیون شکسته اسنوا

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

4/5 - (3 امتیاز)
.