• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون شیائومی

تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون شیائومی در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون شیائومی جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون شیائومی در منزل در شهر تهران و حومه

آخ آخ برند شیائومی..! بهترین برند چینی حاضر دنیا. برندی که با نام اپل ارزان قیمت هم شناخته می‌شود. این برند در اصل برای رقابت با مارک‌های بزرگ چهان ازجمله اپل، سامسونگ، سونی، شیائومی و غیره پا به عرصه تکنولوژی گذاشت. این برند با نام شائومی خوانده می‌شود و شیائومی نوشته می‌شود. Xiaomi یا نام اختصاری MI در عرض چند سال چنان پیشترفت کرد که چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این برند نام آشنا چینی برخلا دیگر محصولات چینی، اصلا بُنجل و به درد نخور نیست. بلکه شما با خرید محصولات این برند سود زیادی در خردی به جیب زده‌اید. بطور مثال شما بجای هزینه 5X برای خرید گوشی اپل یا سامسونگ می‌توانید همان گوشی با مشخصات فنی مشخص را با قیمت X با برند Xiaomi خریداری نمایید. این شرکت ابتدا با تولید گوشی کار خود را آغاز نمود؛ ولی خیلی زود تمام قطعات گوشی خود را شخصی‌سازی کرد و همه رو خودش توسعه و تولید کرد. حال می‌توان از این شرکت به عنوان یک غول فناوری جهان نام برد که بسیار شناخته شده است. چیزی که همه جهان را در مورد شائومی شگفت‌زده کرد، سرعت بالا در تولید محصولات از گوشی و ساعت هوشمنتد گرفته تا لوازم خانگی کرده است. تلویزیون Xiaomi از دیگر محصولاتی است که توسط این کمپانی خوش نام چینی تولید می‌شود. تلویزیونی هوشمندی که به فناوری روز دنیا از سیستم عامل تا پردازنده و اینترنت مجهز است. این جعبه جادویی ساخته دست شیائومی به حدی پیشرفته است که با غول‌های سامسونگ و شیائومی برابری می‌کند و چه بسا به زودی از آنها پیشی بگیرید. این همه درمورد اعتبار و پیرفته بودن این دستگاه صحبت کردیم ولی باید عرض کنیم این کیفیت بالای دستگاه تضمینی برای عدم خرابی آن نیست. به عبارت بهتر، هر محصول ساخته دشت بشر یک روزی خراب و نیاز به تعمیرات و سرویس دارد. در همین راستا، تی وی تعمیر برای ارائه خدمات پس از فروش برند Xiaomi از نصب و سرویس  تا تعمیر تلویزیون شیائومی در منزل در خدمت شماست. برای ارتباط با ما کافیست شماره 02177784280 را لمس کنید. باید بدانید که تمامی خدمات ما از نصب و تعمیر تا سرویس تلویزیون شیائومی با گارانتی 180 روزه انجام می‌شود تا مشتریان با اسودگی خاطر بیشتری با ما تماس بگیرند. در صورت لزوم می‌توانید از خدمات دیگر ما تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون فیلیپس، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده نمایید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل

تماس با تی وی تعمیر برای تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل

بدون هیچ جای شک و شبه‌ای می‌توان گفت که امروزه در هر خانه‌ای حداقل یک تلویزیون وجو دارد (با فرض اینکه خانواده به نان شب محتاج نباشد). حال باید دید که هر خانواده از چه برندی خریداری کرده است. اگر شما جز افرداد طرفدار برند شائومی هستید، پس با همراه شوید. تلویزیون شیائومی را می‎‌توان جز جدایی ناپذیرر خانه دانست و پر کننده اوقات فراغت خانواده. بنابراین خرابی آن باعث ناراحتی بسیاری می‌شود. در حالی که یکی از بهترین و باکیفیت‌‎ترین برندهای تلویزیون، شیائومی است اما این برند معتبر نیز امکان خراب شدن دارد. جای نگرانی نیست. با وجود کارشناسان شیائومی تی وی تعمیر، شروع به کار مجدد و تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل بسیار سریع و مقرون به صرفه امکان‌پذیر است. تعمیرگاه ما باتوجه به اقتصادی موجود الویت خود را در تعمیر تلویزیون شیائومی قرار می‌دهد نه تعویض قطعات. تنها در صورتی تعویض صورت می‌پذیرد که قطعه کاملا از کار افتاده باشد. عمل تعویض تنها با رضایت شما و اعمال گارانتی 180 روزه استارت می‌خوردو در غیر اینصورت هیچ کاری انجام نمی‌شود.

تعمیر تلویزیون شیائومی در محل

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران

جای هبچ شک وجود ندارد که برند شیائومی با وجود چینی بودن، یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در جهانست که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی‌های پیشرفته و هوشمند استفاده می‌کند. استانداردهای ساخت محصولات شیائومی باعث شده تا تعمیرات آن نیز سخت و تخصصی باشد و فقط از دست تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای تی وی تعمیر بر بیاید که به دانش فنی روز تعمیرات مسلط باشند. تعمیرگاه ما به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران با بیش از 100 کارشناس تلویزیون، به صورت حرفه‌ای و در زمان کوتاه خدمات نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون شیائومی را در محل ارائه می‌نماید. این مرکز با بیش از صد مورد موفق از تعمیرات مختلف مدل‌های تلویزیون Xiaomi، برطرف شدن مشکل تلویزیون شما اعم از خاموش شدن ناگهانی، قطع شدن تصویر، قطعی صدا، بهم ریختن تصاویر و رنگ ها و غیره، به صورت استاندارد و اصولی تضمین می‌کند.

سرویس تلویزیون شیائومی در منزل

سرویس تلویزیون شیائومی در منزل

ما ارزش تلویزیون شما را می دانیم. به همین دلیل، همیشه به مشتریان وفادار خود سرویس تلویزیون شیائومی در منزل را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با هزینه X یا نصف X تمامی مشکلات دستگاه خود را رفع کنید. درحالی که با خراب شدن دستگاه باید هزینه 2X تا 5X خرج کنید. برای اطمینان خاطر بیشتر شما، تلویزیون شیائومی‌تان در طول نصب، تعمیرات و سرویس به طور کامل تحت پوشش گارانتی 180 روزه قرار می‌دهیم.

کدام مدل و سایز تلویزیون شیائومی تعمیر می شود؟

کدام مدل و سایز تلویزیون شیائومی تعمیر می شود؟

تمامی مدل‌ها و سایزهای تلویزیون شیائومی در انواع ال ای، ال سی دی، پلاسما و غیره تعمیر می‌شود. باید بدانید که معمولا بک لایت تلویزیون های شیائومی، بخش پاور تلویزیون، صفحه نمایش و قسمت هایی همچون پورت های صدا، تصویر، HDMI، دکمه های دستگاه، ریموت کنترل و… در معرض مشکل و خرابی قرار می گیرند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون شیائومی

سوالات متداول در مورد تعمیر تلویزیون شیائومی

در هنگام خرابی تلویزیون شیائومی سوالات بسیاری در مورد تعمیر آن پیش می‌آید؛ اما اولین و مهم‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها این است که بدانیم ایراد دستگاه از کجا نشات می‌گیرد. آیا میدانید رایج ترین سوالات در مورد تعمیرات تلویزیون شیائومی چیست و چگونه میتوان آن ها را رفع کرد؟

هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی چقدر است؟

تقریبا 90 درصد مشتریان در تماس با تی وی تعمیر از ما می پرسند هزینه تعمیرات تلویزیون شیائومی در آخر کار چقدر است. در پاسخ باید عرض کنیم تا زمانیکه تعمیرکار متخصص به محل اعزام نگردد و میزان خرابی را بررسی ننماید، نمی توانیم عدد مبنی بر میزان هزینه تعمیرات به شما اعلام کنیم. پس برای درخواست متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا خدمات این تعمیرگاه با گارانتی ارائه می گردد؟

بله، تمامی خدمات تی وی تعمیر از نصب، تعمیر تا سرویس تلویزیون با گارانتی 180 روزه انجام می شود.

هزینه تعویض پنل تلویزیون شیائومی چقدر است؟

پنل تلویزیون 60 تا 70 درصد قیمت است. بیشتر اوقات با خرابی پنل به جای تعمیر به کاربر پیشنهاد تعویض پنل تلویزیون شیائومی و یا حتی خرید یک دستگاه جدید داده می شود. ولی اصلا نگران نشوید تعمیرگاه تی وی تعمیر با شماست. پس با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون شیائومی چقدر است؟

هزینه خریداری پنل بالاست و 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه را تشکیل می دهد. پس در صورت خرابی ما پیشنهاد تعویض یا خرید دستگاه جدید را بجای تعمیر تلویزیون شیائومی را می دهیم. برای مشاوره بیشتر و بهتر با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر برد تلویزیون شیائومی در چه صورتی اتفاق می افتد؟

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و روشن نشدن آن از مشکلات رایج تلویزیون Xiaomi است که دلیل اصلی آن خرابی برد تلویزیون شائومی است. برد یا مین برد یا مادربرد نقش برقرارکننده ارتباط بین تمامی اجزا و قطعات تلویزیون را برعهده دارد، یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون به شمار می‌رود که خرابی آن موجب از کار افتادن کامل تلویزیون می‌شود. برای تعمیر مین برد تلویزیون شیائومی با شماره 02177784280 تماس بگیرد.

تعمیر فلت تلویزیون شیائومی در چه صورتی انجام می شود؟

خرابی فلت تلویزیون ال جی از آن دست ایراداتی است که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق می‌افتد. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه باید تعمیر فلت تلویزیون شائومی انجام شود.

تعمیر برد تیکان تلویزیون شیائومی در صورتی انجام می شود؟

برد تیکان بخشی از تلویزیون های امروزی است که طی همکاری با مین برد دستگاه، خصوصیاتی چون شدت رنگ و روشنایی تصاویر را شکل می دهد. در خرابی تصویر شما نیاز به تعمیر برد تیکان تلویزیون شیائومی نیاز پیدا خواهید کرد. لطفا با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا تعمیر پاور تلویزیون شیائومی توسط شما انجام می شود؟

تعمیر پاور تلویزیون شیائومی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تعمیرات تی وی تعمیرا است. با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون شیائومی ال سی دی

تعمیر تلویزیون شیائومی ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون شیائومی

تعمیر تلویزیون شیائومی ال سی دی

تعمیر ریموت تلویزیون شیائومی

تعمیر صفحه تلویزیون شیائومی

تعمیر یو اس بی تلویزیون شیائومی

تعمیر پنل تلویزیون شیائومی

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
.