• تلفن: 02177784280
  • ایمیل: tamirtv2021@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-20:00

تعمیر تلویزیون فیلیپس

تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل و در تمام نقاط شمال، جنوب، شرق و غرب تهران ، فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، تعمیرکار تلویزیون فیلیپس جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

دلایل انتخاب تی وی تعمیر

هزینه ی تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دریافت هزینه منصفانه

تعمیر تلویزیون منحنی سامسونگ

گارانتی خدمات

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ تهران

متخصصان با تجربه

نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل در شهر تهران و حومه

از لوازم خانگی بسیار محبوب نزد خانواده که تقریبا هر روز به مدت چندین ساعت مورد استفاده اکثر اعضای خانواده قرار می‌گیرد، تلویزیون است. این وسیله برقی در برندهای متنوعی در بازار به فروش می‌رسد؛ اما از برندهای پرفروش و قدیمی می‌توان به PHILIPS اشاره کرد. تلویزیون فیلیپس از قدم ایام مهمان خانه‌های ایرانیان می‌باشد و بسیار با کیفیت و کم خراب است. اما هر وسیله برقی یک روزی به دلیل پیچیدگی‌های ساختاری و فرسودگی کارکرد دچار خرابی و مشکلات کوچک و بزرگی خواهد شد که برای برطرف نمودن آن‌ها به تعمیرگاه تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران نیاز خواهید داشت. ایراداتی اعم از روشن نشدن تلویزیون، نداشتن تصویر، پرش تصویر، قطع شدن صدا، سوختن پیکسل در تلویزیون‌های هوشمند جدید، ایرادات بک لایت در تلویزیون فیلیپس الی ای دی و ال سی دی، آبخوردگی فلت و پنل تلویزیون و غیره همیشه می‌توان برای تلویزیون شما پیش آید. اما اصلا نگران نباشید؛ چون این مشکلات با وجود کارشناسان متعهد و مجرب تی وی تعمیر که به دانش فنی روز مجهز هستند و از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کنند به راحتی قابل حل است. تعمیرکاران و سرویسکاران ما می‌توانند با عیب‌یابی دقیق دستگاه، انواع تعمیرات تلویزیون فیلیپس شما را در سریعترین زمان ممکن و به اصولی ترین شیوه ممکن انجام دهند. پس برای استفاده از خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل می‌توانید با شماره 02177784280 تماس بگیرید. در صورت لزوم می‌توانید از خدمات دیگر ما تعمیر تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون تی سی ال، تعمیر تلویزیون جی وی سی، تعمیر تلویزیون هایسنس، تعمیر تلویزیون توشیبا، تعمیر تلویزیون آر تی سی، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون دوو، تعمیر تلویزیون هاردستون، تعمیر تلویزیون هیتاچی، تعمیر تلویزیون صنام، تعمیر تلویزیون یوتکس، تعمیر تلویزیون بلست، تعمیر تلویزیون جنرال، تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر تلویزیون مارشال، تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیر تلویزیون وستل، تعمیر تلویزیون شیائومی، تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون اسنوا نیز استفاده نمایید.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل

تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل

یکی از مهمترین موضوعات در تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل استفاده از تعمیرکار تلویزیون کارآزموده است به گونه‌ای که در مواجه با خرابی تلویزیون فیلیپس بتواند در همان ابتدا راه‌حل را پیدا و تا حد امکان با سرویس و تعمیرات تلویزیون فیلیپس به افزایش عمر مفید دستگاه کمک کند و هزینه نهایی را بکاهد. هدف و اولویت اصلی متخصصان تی وی تعمیر تعمیر قطعات معیوب به کمک تجهیزات پیشرفته و دانش فنی روز است تا خدماتی همچون تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس، تعمیر بک لایت تلویزیون فیلیپس، تعمیر پاور تلویزیون فیلیپس، تعمیر فلت تلویزیون فیلیپس و غیره را با بالاترین کیفیت انجام دهند. برای ارتباط با ما شماره 02177784280 را لمس کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران

تعمیرگاه تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران

در صورت بروز مشکل در تلویزیون فیلیپس حتما باید با تعمیرگاه تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران با شماره 02177784280 تماس بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید مشکل به وجود آمده در دستگاه شما خود به خود ایجاد نشده و حتما برای تعمیرات تلویزیون فیلیپس در محل نیاز به تعیمرکار است. تعمیرکار باید کاملا وارد به کار و متخصص باشد. چرا؟ چون برای جلوگیری از بروز مشکلات جدید یا تشدید مشکل قبلی این امر الزامیست. پس حتما با ما ارتباط بگیرید تا دستگاه شما با گارانتی 180 روزه توسط تی وی تعمیر تعمیر شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در تهران

انواع خدمات تعمیرات تلویزیون فیلیپس تی وی تعمیر

تلویزیون‌های فیلیپس در انواع سایز و مدل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، از جمله دستگاه‎‌های باکیفیت موجود در بازار است رضایت بسیاری را جلب کرده است. اما کیفیت بالا ضامن عدم خرابی و بروز مشکل در تلویزیون فیلیپس نیست. همانطور که می دانید تلویزیون دستگاهی برقی بوده و بسیار حساس است و هر گونه ضربه، فشار، نوسان برقو غیره باعث خرابی آن می‌شود. تی وی تعمیر با بیش از 100 تعمیرکار تلویزیون فیلیپس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما خدمات تلویزیون فیلیپس را به شما ارائه می‌دهد. تعمیرگاه ما با استفاده از تجربه هزاران تعمیرات تلویزیون فیلیپس انجام گرفته، انواع مدل قدیمی و جدید تلویزیون‌های شما را در برند PHILIPS بر طبق اصول تعمیر می‌کند. نصب تلویزیون فیلیپس بر روی انواع پایه ها و سطوح مانند دیوار و سرویس تلویزیون فیلیپس به صورت دوره‌ای و منظم از خدمات مرکز ماست که با گارانتی  180 روزه برای آسودگی خیال شما ارائه می‌گردد. برای استفاده از خدمات ما با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران

مشکلات رایج تلویزیون فیلیپس

اگر در هنگام تماشای تلویزیون به یکبار دستگاه خاموش یا تصویر و صدایش قطع یا خطوط سفید و سیاه بر روی تصویر بیفتد، یعنی دستگاه شما خراب شده است. مشکلات متداول تلویزیون فیلیپس اعم از:

روشن نشدن تلویزیون یا تاخیر در روشن شدن
بهم خوردن تنظیمات رنگ، نور و صدا
بهم خوردن سایز تصاویر و کش و قوس آمدن آنها
ترکیب شدن رنگها
از کار افتادن بلندگوها یا دکمه های روی تلویزیون
شکستگی پنل و صفحه نمایش یا ترک برداشتن آن
و…
کارشناسان تی وی تعمیر با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه خود و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته تعمیر تلویزیون فیلیپس در منزل را تضمین می‌کند. برای ارتباط با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در تهران

سوالات متداول تعمیر تلویزیون فیلیپس

در هنگام خرابی این جعبه جادویی سوالات بسیاری در مورد تعمیر تلویزیون فیلیپس پیش می‌آید؛ اما اولین و مهم‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها این است که بدانیم ایراد دستگاه از کجا نشاءت می‌گیرد. آیا میدانید سوالات متداول تعمیرات تلویزیون فیلیپس چیست؟

هزینه تعمیر تلویزیون فیلیپس چقدر است؟

سوالی که اکثر مشتریان در تماس با تی وی تعمیر می پرسند، در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم تا زمانیکه تعمیرکار متخصص تلویزیون فیلیپس به محل اعزام نشود نمی توان عددی را مبنی بر هزینه تعمیر تلویزیون فیلیپس در تهران به شما اعلام کنیم. پس برای درخواست متخصص با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا خدمات شما با گارانتی ارائه می شود؟

بله؛ تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون فیلیپس با گارانتی 180 روزه ارائه می گردد.

آیا تعمیر تلویزیون ال سی دی فیلیپس در این تعمیرگاه انجام می شود؟

بله؛ تعمیر تلویزیون ال سی دی فیلیپس در تعمیرگاه تی وی تعمیر انجام می شود. با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

آیا تعمیر تلویزیون ال ای دی فیلیپس در این تعمیرگاه انجام می شود؟

بله؛ تعمیر تلویزیون ال ای دی فیلیپس در تعمیرگاه تی وی تعمیر انجام می شود. با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون پلاسما فیلیپس در این محل انجام می شود؟

بله؛ تعمیر تلویزیون پلاسما فیلیپس در تعمیرگاه تی وی تعمیر انجام می شود. با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون اولد فیلیپس در این محل صورت می پذیرد؟

بله؛ تعمیرات تلویزیون اولد فیلیپس در تعمیرگاه تی وی تعمیر انجام می شود. با شماره 02177784280 تماس بگیرید.

علت روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون فیلیپس چیست؟

روشن و خاموش شدن تلویزیون فیلیپس مربوط به برد مین و یا برد پاور دستگاه میباشد و قطع و وصل شدن تصویر مربوط به خرابی بک لایت تلویزیون میباشد.

دلیل قطع شدن تصویر تلویزیون فیلیپس زمانی که صدا دارد، چیست؟

این ایراد در تلویزیون فیلیپس به لامپ های ال ای دی و بک لایت تلویزیون فیلیپس است. تعمیر بک لایت تلویزیون فیلیپس در منزل قابل انجام است فقط کافیست با شماره 02177784280 تماس بگیرید .

هزینه تعویض پنل تلویزیون فیلیپس چقدر است؟

پنل تلویزیون 60 تا 70 درصد قیمت دستگاه است. پس در صورت خرابی توصیه می شود دستگاه جدید خریداری شود و یا تعویض پنل تلویزیون فیلیپس انجام شود.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس چقدر است؟

در صورت خرابی پنل تلویزیون توصیه می شود هزینه تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس پرداخت نشود. چون هزینه پنل 60 تا 70 درصد دستگاه است. پس در صورت خرابی و عدم تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس باید به فکر تعویض پنل یا خرید دستگاه جدید است.

تلویزیون فیلیپس خود به خود خاموش می شود، چرا؟

دو قطعه ی اصلی تلویزیون فیلیپس یعنی برد مین و برد پاوردر صورت خرابی و بروز خطا در عملکرد باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون میشود.

خدمات ما:

تعمیر تلویزیون فیلیپس ال سی دی

تعمیر تلویزیون فیلیپس ال ای دی

تعمیر بلندگو تلویزیون فیلیپس

تعمیر تلویزیون فیلیپس

تعمیر تلویزیون خمیده فیلیپس

تعمیر ریموت تلویزیون فیلیپس

تعمیر صفحه تلویزیون فیلیپس

تعمیر یو اس بی تلویزیون فیلیپس

تعمیر پنل تلویزیون فیلیپس

مراحل انجام کار

  • ثبت درخواست
  • بررسی درخواست
  • تماس تعمیرکار
  • تعمیر تلویزیون

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار تلویزیون پرداخت نمایید.

3/5 - (5 امتیاز)
.